Skip to main content
فهرست مقالات

نیم نگاهی به کم و کاستی های نشریات درون سازمانی

نویسنده:

(2 صفحه - از 61 تا 62)

کلید واژه های ماشینی : نشریات درون‌سازمانی، انتشار نشریات درون‌سازمانی، آیین‌نامه انتشار نشریات درون‌سازمانی آگاهی، سازمان، نشریه درون، نیم‌نگاهی، نشریه درون‌سازمانی روابط عمومی، افزایش سطح آگاهی‌های عمومی، اعتقاد کارشناسان ارائهء اطلاعات درون‌سازمانی، روابط‌عمومی، سازمان سیدن به تفاهم درون، انتشار نشریات درون‌سازمانی با توجه، مدیران مسئول نشریات داخلی، مدیران، نشریات داخلی از آیین‌نامه انتشار، مسئول نشریات داخلی از آیین‌نامه، روابط‌عمومی در سازمان سیدن، نشریه درون سازمانی، درون سازمان، تفاهم در درون سازمان، وظایف مهم روابط‌عمومی، مدیران نشریات مذکور، نشریه داخلی، اطلاعات میان مدیریت و کارکنان، تنگشیر عضو انجمن متخصصان روابط، اهداف مهم انتشارات، توجه به انگیزه روابط‌عمومی، کارکردهای، آیین‌نامه کنونی انتشار نشریات، انجمن متخصصان روابط عمومی

خلاصه ماشینی: "به اعتقاد کارشناسان‌ ارائهء اطلاعات درون سازمانی،افزایش سطح آگاهی‌های‌ عمومی و ابعاد همدلی در درون سازمان از اهداف مهم‌ انتشارات این گونه نشریات است. اما این مسائل در حالی که مطرح می‌شود که محمد خجسته‌نیا پژوهشگر علوم ارتباطات اجتماعی در بررسی‌ و تحلیل آماری 52 نشریه درون سازمانی روابط عمومی‌ وزارتخانه‌ها،سازمانها و ارگانهای دولتی و بررسی دیدگاهها78تن از مدیران نشریات‌ مذکور با استفاده از روش پیمایشی و ابزار نظر سنجی به این نتیجه رسیده است که ادبیات‌ و مطالب نظری درباره چگونگی انتشار نشریات درون سازمانی بسیار کم و ناکافی است‌ و نمی‌تواند راهگشای مدیران نشریات مذکور باشد. هوشمند سفیدی در کتاب راهبردهای عملی روابط عمومی می‌نویسد:یک نشریه‌ ادواری برای توفیق در کار خود نیازمند سازماندهی و طراحی سازمان حرفه‌ای است که‌ در آن باید برای هر کاری،فکری شده باشد. به اعتقاد وی،به طور کلی نشریه داخلی در یک سازمان برای کارکنان منتشر می‌شود و لذا صرفا نمی‌تواند سخنگو و تریبون مدیریت باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.