Skip to main content
فهرست مقالات

نیم نگاهی به کم و کاستی های نشریات درون سازمانی

نویسنده:

(2 صفحه - از 61 تا 62)

کلید واژه های ماشینی : نشریات درون‌سازمانی، انتشار نشریات درون‌سازمانی، آیین‌نامه انتشار نشریات درون‌سازمانی آگاهی، سازمان، نشریه درون، نیم‌نگاهی، نشریه درون‌سازمانی روابط عمومی، افزایش سطح آگاهی‌های عمومی، اعتقاد کارشناسان ارائهء اطلاعات درون‌سازمانی، روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"به اعتقاد کارشناسان‌ ارائهء اطلاعات درون سازمانی،افزایش سطح آگاهی‌های‌ عمومی و ابعاد همدلی در درون سازمان از اهداف مهم‌ انتشارات این گونه نشریات است. اما این مسائل در حالی که مطرح می‌شود که محمد خجسته‌نیا پژوهشگر علوم ارتباطات اجتماعی در بررسی‌ و تحلیل آماری 52 نشریه درون سازمانی روابط عمومی‌ وزارتخانه‌ها،سازمانها و ارگانهای دولتی و بررسی دیدگاهها78تن از مدیران نشریات‌ مذکور با استفاده از روش پیمایشی و ابزار نظر سنجی به این نتیجه رسیده است که ادبیات‌ و مطالب نظری درباره چگونگی انتشار نشریات درون سازمانی بسیار کم و ناکافی است‌ و نمی‌تواند راهگشای مدیران نشریات مذکور باشد. هوشمند سفیدی در کتاب راهبردهای عملی روابط عمومی می‌نویسد:یک نشریه‌ ادواری برای توفیق در کار خود نیازمند سازماندهی و طراحی سازمان حرفه‌ای است که‌ در آن باید برای هر کاری،فکری شده باشد. به اعتقاد وی،به طور کلی نشریه داخلی در یک سازمان برای کارکنان منتشر می‌شود و لذا صرفا نمی‌تواند سخنگو و تریبون مدیریت باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.