Skip to main content
فهرست مقالات

آموزش/ کارگاه تجربه: جادوی اعتماد سازی، صداقت، صراحت شفافیت احترم به مخاطب

(2 صفحه - از 63 تا 64)

خلاصه ماشینی:

"با تکرار حادثه و کشیدن شدن دامنه رویداد به سایر خودروهای تولیدی‌ این شرکت،پلیس و دادستانی کل وارد موضوع شدند و در دفاع از حقوق مردم، کارخانه سازنده را به توقف خط تولید تهدید کردند و پلیس اشکالات فنی‌ دیگری در رابطه با ایمنی این خودروها مطرح کرد،بالأخره در نیمه دوم سال‌ 1385،یعنی پس از 14 ماه مدیران این کارخانه طی مصاحبه‌ای از عدم مراجعه‌ چند صد اتومبیل فرا خوان شده برای رفع نقص در سیستم سوخت رسانی خبر دادند و اعلام کردند که مشکل مربوط به شلنگی است که استاندارد نبوده و پس‌ از مصرف دچار خشکی و ترکیدگی می‌شود و با نشت بنزین روی موتور داغ، خودرو آتش می‌گیرد!تنها چند روز پس از اعلام‌ این که تعداد محدودی اتومبیل به فراخوان پاسخ‌ نداده‌اند،در اواخر آبان 85 اطلاعیه‌ای در جراید منتشر می‌شود و از تعداد کثیری خودرو با شماره‌ بدنه شخص و از تولیدات مختلف نه از یک نوع‌ تولید آنهم در دوره‌های زمانی مختلف نه در یک‌ دوره کوتاه مشخص،بر خلاف آنچه که در ابتدا ذکر شده بود،دعوت می‌شود با شماره تلفن‌های خاص‌ تماس حاصل کنند و با هماهنگی قبلی به محلی‌ خاص مراجعه کنند تا با تعویض تجهیزات بخشی از سیستم سوخت رسانی،ایمن سازی شوند و در این‌ مرحله که با اعلام اولیه مشکل 14 ماه فاصله دارد، تأکید می‌شود که تعویض و بازدید رایگان است و هزینه‌ای از صاحب خودرو دریافت نمی‌شود،مضافا این که شماره‌های بدنه اعلام شده تعداد زیادی از خودوهای از مدل‌های مختلف و فواصل زمانی تولیدی بیش از 24 ماه را در بر می‌گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.