خلاصه ماشینی:
"4-امکان اعلام پیغامها و نمایش همه مقادیر به یکی از دو زبان فارسی و یا انگلیسی 5-امکان محاسبه زمان و نوع انتخاب بعدی فرد پس از موارد برد و یا باخت 6-امکان استفاده از صفحه نمایشگر حساس به لمس 7-امکان ارائه برنامه به صورت webpage و برگزاری آزمونن با استفاده از اینترنت یا اینترانت 8-امکان ثبت همزمان (Synchronized) تغییرات متغیرهای حیاتی مانند هدایت پوستی یا ضربان قلب در حین اجرای آزمون(در صورت استفاده از دستگاههای ثبت متغرهای زیستی) 9-امکان تجربه و تحلیل اولیه اطلاعات(بلافاصله پس از اجرای آزمون) آزمون GT در بوته ارزیابی آزمون GT از همان ابتدا به منظور ارزیابی انواعی از اختلالات شناختی که در آسیبهای قشر پره فرونتال بروز مینماید و امکان ارزیابی آنها با آزمونهای رایج وجود ندارد، طراحی شد.
یان ترفندها برای این بود که مشخص شود آیا امکان دارد که افراد با ضایعات ونترومدیال در آزمون GT با افزایش مقادیر باخت یا کاهش مقدار برد عملکرد درستی پیدا کنند(یعنی در آزمون موفق شوند)یا نه؟در واقع این بررسی به این سؤال پاسخ میداد که آیا دراماتیک شدن باخت در آینده در دسته کارتهای بدتر،تأثیری روی انتخاب این افراد میگذارد یا نه؟ باز هم نتیجه گذشته تکرار شد و این افراد از دستههای بدتر استفاده کردند و یا حداقل تفاوتی بین دستههای بهتر و بدتر نگذاشتند(بشارا و همکاران،2000).
همچنین RDMT کارآیی خود را در بررسی اختلالات تصمیمگیری ناشی از ضایعات نواحی مختلف قشر پیشانی(راجرز و همکاران،1999)و موارد دیگر اختلالات ساختمانی این نواحی (برای مثال بیماران مبتلا به نوع فرونتال دمانس فورنتوتمپورال) (رحمان و همکاران،1999)،به اثبات رسانده است(در ادامه این بخش موارد مورد ارزیابی این آزمون مطرح خواهند شد)."