Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: روابط عمومی، افکار عمومی، ارتباطات مؤثر: قابل توجه کارگزاران روابط عمومی و مدیران سازمانها

نویسنده: ؛

دی و بهمن 1385 - شماره 48 (2 صفحه - از 2 تا 3)

کلید واژه های ماشینی : قابل‌توجه کارگزاران روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی و مدیران سازمانها ،روابط‌عمومی ،افکار عمومی ،هدایت افکار عمومی ،قابل‌توجه کارگزاران ،بیل گیتس ،مدیران سازمانها ،روابط عمومی‌ها ،هدایت افکار ،گیتس ،قابل‌توجه ،مهمترین

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.