Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: روابط عمومی، افکار عمومی، ارتباطات مؤثر: قابل توجه کارگزاران روابط عمومی و مدیران سازمانها

نویسنده:

(2 صفحه - از 2 تا 3)

کلید واژه های ماشینی : کارگزاران روابط‌عمومی و مدیران سازمانها، روابط‌عمومی، قابل‌توجه کارگزاران روابط‌عمومی، افکار عمومی، هدایت افکار عمومی، چالش‌ها، فعالیت، نتایج هدایت افکار عمومی، عملکردها، روابط عمومی‌ها اعم از مدیران

خلاصه ماشینی: "آن زمان هنوز این گفته بیل گیتس را هم نخوانده بودم،تصمیم به بررسی و تغییر روش گرفتیم و با مردم از چالش‌ها سخن گفتیم،برنامه‌های ارتباطی را با محدوریت چالش‌ها صحبت‌ می‌کردیم،آنها آزادانه و به تقاضای خود از فعالیت‌ها،کاستی‌ها و سؤالات افکار عمومی مطلع می‌شدند و آنها را با مسئولین ستاد بازسازی طرح می‌کردند و در پاسخ آنها از چالش‌ها و برنامه‌ها آنها را آگاه‌ می‌کردیم؛نتایج هدایت افکار عمومی بسیار چشمگیر بود،این در حالی بود که حتی از بیان برخی‌ چالش‌ها نیز معذور بودیم، دلیل شهودی من در این‌باره،مباحث مربوط به انرژی هسته‌ای است،که توانسته است هدایت‌ افکار عمومی را در دست بگیرد،نگارنده در فاصله دهم دی‌ماه 85 تا دهم بهمن‌ماه 85،سخنان و نوشته‌های مسئولان و نویسندگان،اعم از سخنرانی یا مصاحبه یا مقاله و مشابه آنرا بررسی کردم،در یک جمع‌بندی اجمالی نتیجه گرفتیم 57 درصد مطالب،پرداختن به چالش‌های پیش‌روی و 32 درصد مطالب بیان موفقیت‌ها و بقیه گفتمان‌هائی در راستای رقابت‌های سیاسی بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.