Skip to main content
فهرست مقالات

اطلاع رسانی، مشتری و تکریم ارباب رجوع در روابط عمومی

نویسنده: ؛

دی و بهمن 1385 - شماره 48 (11 صفحه - از 6 تا 16)

کلید واژه های ماشینی : رضایت مشتری ،ارباب‌رجوع ،راه‌برد رضایت مشتری ،خدمت به مشتری ،ارائه خدمات به مشتری ،اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها ،تکریم ارباب‌رجوع ،روابط عمومی‌ها ،رضایت مشتریان ،ارائه خدمات ،راه‌برد رضایت ،رضایت ارباب‌رجوع ،ارائه خدمات به مردم ،نیازهای مشتریان ،نیازهای ارباب‌رجوع ،اطلاع‌رسانی روابط ،جلب رضایت ،مشتری می‌شود ،نسبت به مشتریان ،میزان رضایت ،ابزار اندازه‌گیری ،طریق کانال ،توسعهء ابزار اندازه‌گیری ،بخش روابط ،سازمان می‌باشد ،هدفهای شرکت ،مهمترین ،محصولات و خدمات ،جذب منابع ،مورد استفاده

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.