Skip to main content
فهرست مقالات

کارگاه تجربه: نگاهی به طرح تکریم ارباب رجوع و مردم مداری در هما

نویسنده:

(4 صفحه - از 46 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : طرح تکریم ارباب‌رجوع و مردم‌مداری، هما، به‌صفحه تصویرمراجعه، کارکنان، مسافران، رقابت میان شرکت‌های حمل‌و‌نقل هوایی، خدمات، مردم، ارزیابی کیفیت خدمات هوایی، رفاه

خلاصه ماشینی: "در این ارتباط سر انجام با پذیرفتن اینکه‌ بقا و پایداری سرمایهء صاحبان صنایع در گروی رعایت حقوق انسان‌ها است دولت را بر آن داشت تا به پیشنهاد سازمان مدیریت‌ و برنامه‌ریزی کشور به منظور ایجاد ساز و کار لازم برای انهادینه شدن موضوع رضایت‌ مندی ارباب رجوع،طرح تکریم مردم و (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) جواد قاسمی جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری‌ را در فروردین ماه سال 1381 به تصویب‌ شورای عالی اداری کشور برساند. "هما"با عنایت به سیاست‌های ملی‌ طرح توسعه و کارآمد سازی کیفیت‌ خدمات دولت هنگام با برنامه‌ریزی‌ های طرح تکریم ارباب رجوع و افزایش‌ بهره‌وری در راستای اهمیت توجه به‌ خواسته‌هاس مسافران و مراجعان با رویکرد افزایش اعتماد مسافر نسبت (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) به سازمان در پی شناخت نقاط ضعف و قوت سازمان،فرصت‌ها و تهدیدهای آن‌ می‌باشد تا به استاندارد سازی خدمات با کیفیت و خدمات نهایی به جایگاه واقعی‌ خود در کلاس جهانی دست یابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.