Skip to main content
فهرست مقالات

کارگاه تجربه: نگاهی به طرح تکریم ارباب رجوع و مردم مداری در هما

نویسنده: ؛

دی و بهمن 1385 - شماره 48 (4 صفحه - از 46 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : طرح تکریم ارباب‌رجوع ،طرح تکریم ،به‌صفحه تصویرمراجعه ،تکریم ارباب‌رجوع ،ارباب‌رجوع ،به‌صفحه ،تصویرمراجعه ،شرکتهای هواپیمایی ،هوایی ،کیفیت خدمات ،ارزیابی کیفیت ،حمل‌و‌نقل هوایی ،ارزیابی کیفیت خدمات ،خدمات هوایی ،مطلوب ،کیفیت و خدمات

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.