Skip to main content
فهرست مقالات

مقدمه ای بر مبانی نظری روابط عمومی

نویسنده: ؛

کلید واژه های ماشینی : نظریهء یادگیری اجتماعی ،نظریه‌های شناختی ،روابط‌عمومی بیان ،سازمانها و محیط ،حل تضاد ،نظریه‌های شناختی و رفتاری ،نظریهء استفاده ،روابط‌عمومی می‌توان ،مبادلهء اجتماعی ،مدیر روابط‌عمومی ،وابستگی مخاطبان ،مشکلات سازمان ،مشتریان و مخاطبان ،سر‌و‌کار دارند ،رفتارهای ارتباطی ،مشکلات و مسایل ،بیان می‌کنند ،روبرو می‌شود ،استفاده می‌کنند ،علوم ارتباطات ،بررسی قرار گیرد ،ارائه می‌دهد ،وجود دارند ،روابط‌عمومی ،دست اندر کاران روابط‌عمومی ،رسانه‌های جمعی ،نظریهء مبادلهء اجتماعی ،نقشهای دست اندر کاران ،ارتباطات اجتماعی ،آوری

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.