Skip to main content
فهرست مقالات

خصوصیات روابط عمومی الکترونیک

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی الکترونیک ،اطلاعات ،عمومی‌ها ،خصوصیات روابط‌عمومی الکترونیک ،مخاطبان ،شفاف‌سازی اطلاعات و سازمان کمک ،سازمان ،هدف راه‌اندازی روابط‌عمومی الکترونیک ،درخواست اطلاعات ،کمک روابط‌عمومی الکترونیک ،روابط‌عمومی الکترونیک روش ،روابط‌عمومی الکترونیک دایره مخاطبان ،اطلاع‌رسانی ،روابط عمومی‌ها ،روابط‌عمومی سنتی ،روابط‌عمومی الکترونیک و دولت الکترونیک ،خدمات ،شفاف‌سازی سازمان ،روابط‌عمومی انتقال اطلاعات ،روابط‌عمومی می‌تواند روش ،روابط‌عمومی کمک ،تغییر نظام روابط عمومی‌ها ،هدفش ازدیاد مخاطب ،هدف‌های روابط‌عمومی ،پاسخگویی ،مخاطبان سازمان به اینترنت ،روزنامه‌نگاران ،کمک ،نظام روابط عمومی‌ها در ایران ،اطلاعات و کمک

خلاصه ماشینی:

"روابط عمومی نقش مهم و برجسته‌ای در برخورد با مخاطبان دارد و علت ارتباط گسترده با تعداد زیادی از مخاطبان‌ که روزانه به آن مراجعه و درخواست اطلاعات می‌کنند،می‌تواند روش مناسبی در اختیار مدیران سازمان‌ها و مؤسسات قرار دهد. همچنین به کمک روابط عمومی الکترونیک مردم می‌توانند نظرات خود را آسان‌تر و سریع‌تر به گوش مسئولان سازمان تغییر نظام روابط عمومی‌ها در ایران از شکل کنونی به شکل جدید و الکترونیک، کاری است بس دشوار که مستلزم‌ بازنگری در گذشته و تحول جدی برای‌ آینده می‌باشد. روابط عمومی نقش مهم و برجسته‌ای در برخورد با مخاطبان یک سازمان یا یک مؤسسه دارد و به علت ارتباط گسترده و ازدیاد مخاطبان،روابط عمومی می‌تواند روش خوبی را در اختیار مدیران سازمان‌ها و مؤسسات قرار دهد تا با مخاطبان و تشکیلات خود ارتباطی دو سویه و گسترده برقرار کند و به سرعت‌ از نظرات آنها مطلع شوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.