Skip to main content
فهرست مقالات

آموزش- کارگاه تجربه: کارگاه تجربه بازنده یاد دکتر مجتبی جبل عاملی؛ تجربه ای برای اساتید و و مدرسان و تجربه ای برای دانشجویان و آموزش گیرندگان

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، آموزش، کارگاه تجربه بازنده، شمع، تجربه بازنده یاد دکتر مجتبی، مدیر، شناخت سازمان نسبت به روابط‌عمومی، دکتر مجتبی جبل‌عاملی، وزارتخانه‌ها اداره اطلاعات، وزارتخانه‌ها، کار، شاپرک، سازمان، اداره، شناخت، شعله شمع دل شاپرک، دانشجویان و آموزش‌گیرندگان، شناخت‌های روابط‌عمومی، کلاس‌های کوتاه‌مدت روابط‌عمومی و کارگاه، کار روابط‌عمومی، تقدیم، روابط‌عمومی ایران، ادارات واحدی به‌نام اطلاعات، تجربه‌ای برایب دانشجویان و آموزش‌گیرندگان، روابط‌عمومی و کارگاه روزنامه‌نگاری راه، وزارت اطلاعات، تاریخچه روابط‌عمومی در ایران، موسسه به‌منظور شناساندن کارها، وظایف موسسه نسبت به جامعه، روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها

خلاصه ماشینی: "نخستین موسسه‌ای که تدریس منظم‌ روابط عمومی را آغاز کرد دانشگاه علوم ارتباطات اجتماعی‌ وابسته به موسسه کیهان بود که در آن روزنامه‌نگاری و چند رشته دیگر آموزش داده می‌شد و دانش آموختگان به‌ دریافت لیسانس فایق می‌آمدند. 5-هنر یافتن ایجاد حسن نیت متقابل است 6-کار صحیح برنامه است،توام با پیگیری،به منظور شناساندن موسسه 7-آینه یک موسسه است:هر چه شفاف‌تر،بهتر 8-فنی است برای کوشش در راه‌یابی،جهت پذیرا ساختن هدف و کارها به مردم به راههای گوناگون، بر پایه واساس شناخت جامعه افکار عمومی با آگاهی کامل از هدف موسسه شناخت‌های روابط عمومی: 1-شناخت راجع به سازمانی که در آن خدمت می‌کند:روابط عمومی باید شناخت کاملی را نسبت به چارت سازمانی، تشکیلات،مدیریتها،سیستم اداری،سیستم مالی،شرح‌ وظایف واحدها،جایگاه موسسه در جامعه،شرح وظایف‌ موسسه نسبت به جامعه توان اجرای موسسه(بالقوه و بالفعل)،توابع موسسه،ساختمانهای موسسه و..."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.