Skip to main content
فهرست مقالات

مقایسه روابط عمومی و تبلیغات

نویسنده: ؛

اردیبهشت 1386 - شماره 50 (7 صفحه - از 26 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی و تبلیغات ،تفاوت روابط‌عمومی و تبلیغات ،تفاهم ،تفاوت روابط‌عمومی ،روابط عمومی ،نقش مخاطب ،روابط‌عمومی ارتباط دو ،افکار عمومی ،تعریف تبلیغ ،روابط‌عمومی مخاطب ،تبلیغ سعی ،روابط‌عمومی هدف ،سعی ،روابط‌عمومی ارتباطی ،اطلاعات پیام ،رساندن پیام ،مقاصد مبلغ ،آثار مثبت ،ایجاد ارتباط ،سعی می‌شود ،ارتباط دو ،مورد استفاده ،جریان دو ،قرار می‌دهد

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.