Skip to main content
فهرست مقالات

هنر هشتم به یک اتحادیه و سندیکا نیاز دارد: متولی حرفه ای روابط عمومی کیست؟

نویسنده:

(3 صفحه - از 35 تا 37)

کلید واژه های ماشینی : متولی حرفه‌ای روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی برتر ،عمومی‌های برتر ،اتحادیه و سندیکا ،به‌صفحه تصویرمراجعه ،روابط عمومی‌های برتر ،روابط عمومی ،تشکل حرفه‌ای روابط عمومی ،روابط‌عمومی برتر پرداخت ،سازمان ،هنر هشتم ،متولی امر روابط‌عمومی در کشور ،وزارت ،برتری در روابط عمومی ،فرهنگ ،حافظ ،سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،برتری در روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی کشور ،شورای فرهنگ عمومی ،نمی‌دانیم برتری ،می‌شود روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی کار ،متولی و صاحب روابط ،منافع ،موفقیت در رقابتهای اقتصادی ،صنعتی ،اسلامی متولی

خلاصه ماشینی:

"چگونه است که در کشورهای پیشرفته،از روابط عمومی‌ برای رشد و توسعه،موفقیت در رقابتهای اقتصادی،تولیدی و صنعتی و شکوفایی در عرصه‌های مختلف،استفاده بهینه و کارشناسی می‌شود ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه مانده‌ایم و نمی‌دانیم برتری در روابط عمومی چیست و متولی و صاحب‌ روابط عمومی کیست؟هر حرفه‌ای برای خود سندیکا،اتحادیه، مجمع و تشکلی دارد ولی به راستی سندیکار روابط عمومی کشور کجاست؟آدرس اتحادیه آن چه می‌باشد؟و مسئولیت آن با کیست؟ چطور می‌شود جمع روابط عمومی‌ها را در یک جا و در زیر یک سقف‌ ملاقات و مشاهده کرد؟تازه این چهار تا تشکل حرفه‌ای روابط عمومی‌ هم که هزار زحمت و خون دل پدیدار شده‌اند یک بار هم نشده که‌ خالصانه دور هم جمع شوند و بی‌تکلف با هم درد دل کنند و ارائه‌ طریق نمایند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.