Skip to main content
فهرست مقالات

اهمیت بهداشت روانی کارکنان درمحیط کار

نویسنده:

(2 صفحه - از 49 تا 50)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان، اهمیت بهداشت روانی کارکنان، کارکنان در محیط کار، بهبود روابط کارکنان و مدیران، بهداشت روانی کارکنان اهمیت، مدیران، روانی کار، سازمان، ارتباطات انسانی سعی، کار

خلاصه ماشینی: "هوشنگ عباس زاده عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات‌ دانشگاه علامه طباطبایی ویژگیهای‌سازمانی را که بواسطه روابط عمومی قوی دارای جوی سالم است این گونه بر می‌شمارد: -علاقه‌مندی کارکنان برای همکاریهای داوطلبانه در بسیاری‌ از فعالیتها و خدمات -بوجود آمدن احساس مسئولیت در میان کارکنان -احساس یگانگی با اهداف‌سازمان -انعطاف کارکنان برای ایجاد تغییر بر حسب اطلاعات -وفاداری و تعهد نسبت به‌سازمان اگر چه بیشتر روابط عمومی‌ها وظایف خود را به ارتباط با بیرون‌ سازمان محدود می‌کنند،اما این واحدها باید توجه داشته باشند که‌ ایجاد فضایی آرام و صمیمی در داخل‌سازمان به برقراری ارتباط بهتر با خارج ازسازمان کمک می‌کند و در نهایت رضایت این عوامل‌ در کنار هم منجر به بهره‌وری از نیروی انسانی در جهت افزایش‌ کارآیی خواهد شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.