Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی فرآیند اساسی در نظام اداری

نویسنده:

(6 صفحه - از 24 تا 29)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،عمومی‌ها ،اطلاعات ،ارتباطات ،سازمان ،مخاطبان ،رسانه‌ها ،پیام ،اطلاع‌رسانی ،حرفه ،زمان ،ارائه اطلاعات ،مدیریت ،ارتباط ،تبلیغات ،روابط عمومی‌ها ،روابط‌عمومی بخشی از مدیریت سازمان ،بازار ،اجتماعی ،ارائه خدمات مشاوره خدمات روابط‌عمومی ،بخش‌های مهم فعالیت‌های روابط‌عمومی ،کار روابط‌عمومی ،اضلاع اصلی ارتباطات اجتماعی ،کاران روابط‌عمومی و عدم توجه ،کار اصلی روابط‌عمومی ،علمی ،هدف ،ارتباطات اجتماعی و روابط‌عمومی ،کار ،روابط‌عمومی فرآیند اساسی در نظام

خلاصه ماشینی:

"به هر حال برای تبیین وضع موجود روابط عمومی‌ها در نظام‌ اداری و شناختن مسائل و مشکلات آنها و آسیب شناسی این امر می‌توان به تفکیک از دیدگاه سازمانی،مخاطبان،رسانه‌ها و دولت به‌ این مقوله پرداخت: الف-از دیدگاه سازمانی: 1-دانش ناکافی دست اندر کاران روابط عمومی و عدم توجه آموزش‌ کارکنان 2-دانش کافی اکثر شرکت‌های ارائه خدمات مشاوره خدمات‌ روابط عمومی 3-الگو برداری از مدل‌ها و روابط عمومی‌های خارجی 4-نداشتن برنامه برای برقراری ارتباط با مخاطبان 5-استفاده نکردن از الگوهای معتبر دنیا در تهیه برنامه‌های‌ روابط عمومی 6-عدم برخورداری از نیروی متخصص و کارآمد 7-تصور نادرست از روابط عمومی 8-استفاده نکردن از الگوی مناسب و علمی در ارائه خدمات‌ ارتباطی 9-کم رنگ بودن نقش تحقیقات در روابط عمومی 10-کم توجهی به مخاطبان 11-استفاده از شخصیت‌های نامناسب در برخی از روابط عمومی‌ها 12-استفاده از شخصیت‌های نا به جا از تکنیک‌های اجرایی‌ ارتباطی در بسیاری از پیام‌ها 13-کم توجهی به ارتباطات متقاعد کننده 14-کم توجهی به میزان اثر گذاری پیام‌ها بر مخاطبان 15-کم توجهی به استفاده از شیوه‌ای علمی در ابزارهای اجرایی‌ روابط عمومی 16-کم توجهی به انتخاب رسانه‌های مناسب برای برقراری‌ ارتباط با مخاطبان 17-کم توجهی به زمان دسترسی مخاطب به رسانه‌های انتخابی‌ از سوی روابط عمومی 18-کم توجهی به ارزیابی اثر بخش پیام قبل از ارائه 19-نبود رشته تخصصی دانشگاهی تحت عنوان مدیریت‌ روابط عمومی 20-کم بودن کتاب‌های تألیفی 21-مناسب نبودن کتب‌های ترجمه‌ای 22-آموزش ندیدن شرکت‌های مشاوره روابط عمومی به صورت‌ علمی و تخصصی 23-کمبود مدرس متخصص در رشته روابط عمومی 24-عدم برخورداری از قدرت اجرایی کافی 25-عدم دسترسی به ابزار و امکانات و ارتباطات مکانیزه 26-نگاه تزئینی و لوکس به مقوله روابط عمومی 27-نگاه یک سویه و آمرانه به سطوح مختلف سازمان‌ها و جامعه‌ها 28-نداشتن جایگاه سازمانی مشخص و مدرن 29-عدم وجود آزادی بیان،قدرت مالی و شأن سازمانی ب-از دیدگاه مخاطبان: 1-دیدگاه منفی نسبت به سازمان 2-نارضایتی از شیوه‌های سازمانی 3-نارضایتی از نحوه ارائه اطلاعات 4-قانع نشدن مخاطبان برای استفاده از خدمات سازمانی 5-متنوع نبودن شیوه‌های اطلاع رسانی 6-عدم باور اطلاعات ارائه نشده 7-دولتی بودن روابط عمومی ج-از دیدگاه رسانه‌ها: 1-نداشتن استراتژی مشخص در ارائه اطلاعات 2-واقعی نبودن برخی از پیام‌های ارائه شده موجب عدم اعتماد مخاطب می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.