Skip to main content
فهرست مقالات

بیدار باش به روابط عمومی و تبلیغات

نویسنده:

(1 صفحه - از 32 تا 32)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغات، روابط‌عمومی و تبلیغات، به روابط‌عمومی، مدیریت روابط‌عمومی، رسانه‌های ملی، جوانان، نور، محصول، دانشجویان، فرهنگی

خلاصه ماشینی:

"بعنوان مثال کشورهای غربی و بخصوص دشمنان اسلام،تبلیغات فرهنگی غیر اخلاقی را بر علیه جوانان ما آغاز کرده‌اند که دارای اهداف تعیین شده‌ای می‌باشد و سعی در نابودی اعتقادات، فرهنگ و آیین جوانان مومن و متعهد این مرز و بوم دارند اما،متأسفانه در جواب این همه تبلیغ سوء، تا کنون از طرف رسانه‌های ملی و گروهی ما هیچگونه تبلیغ دینی،مذهبی و فرهنگی همسو با اعتقادات و آیین اسلامی صورت نگرفته است(اگر هم بوده بسیار کم رنگ و گذرا). لذا نظر حقیر این‌ است که باید رسانه‌های ملی در خصوص مسائل مختلف اجتماعی،فرهنگی و مذهبی،دست به(به‌صفحه تصویرمراجعه شود) روشهای تبلیغی گسترده و حساب شده‌ای بزنند تا جوانان خود را در محیطی روشن ببینند،واقعیت‌ وجودی خود را احساس کرده و به جایگاه معنوی خود پی ببرند و خود آنها باشند،که با تبلیغات و اشاعه‌ زیبای فرهنگ اسلامی،افکار عمومی دیگر کشورها و دیگر ملل را تحت تأثیر عقاید و دیدگاههای خود قرار دهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.