Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی جایگاهی بدون متخصص: مروری بر موضعگیری های صاحبنظران پیرامون انتخاب روز روابط عمومی

نویسنده:

(3 صفحه - از 37 تا 39)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،عمومی‌ها ،انتخاب روز روابط‌عمومی ،ارتباطات ،متخصص ،روابط‌عمومی ایده‌ی روز جهانی روابط‌عمومی ،شورای اطلاع‌رسانی دولت ،روابط عمومی‌ها در شورای اطلاع‌رسانی ،مدیر ،اطلاع‌رسانی ،مدیر روابط‌عمومی ،شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت ،دولت ،جایگاه حرفه‌ای روابط‌عمومی ،کار شناسان ،کارشناسان ،روز بعنوان روز روابط‌عمومی ،روابط عمومی‌ها ،کارشناس متخصص روابط‌عمومی ،کارشناسان حرفه‌ای روابط‌عمومی ،متخصصان روابط‌عمومی نامگذاری ،انتخاب روزی بنام روابط‌عمومی ،متخصصان بنام روابط‌عمومی ایده‌ی روز ،تحولات جایگاه روابط عمومی‌ها ،روابط‌عمومی ایران در سال ،سازمان ،روابط‌عمومی در ایران ،توسعه ،کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران ،مدیران روابط‌عمومی به کار

خلاصه ماشینی:

"گویال سوتار استادیار مؤسسه ارتباطات مانیپال نیز انتخاب 17 می به عنوان روز جهانی روبط عمومی‌[نه فقط در ایران‌]را سبب‌ نزدیک‌تر شدن کار شناسان و متخصصان از نقاط مختلف جهان به‌ هم می‌داند و می‌گوید:"این امر کارشناسان را قادر می‌سازد که‌ فرهنگ‌ها و دیدگاه‌های یکدیگر را در مورد مسائل مختلف بدانند و به این ترتیب کانال‌های ارتباطی جدیدی باز خواهد شد و جایگاهی‌ برای بحث و گفتگوی سالم ایجاد خواهد کرد". روابط عمومی،جایگاهی بدون متخصص با وجود انتخاب روزی بنام روابط عمومی در ایران و همچنین‌ تدوین و جمع بندی آیین نامه جامع روابط عمومی از سوی دولت که‌ نخستین آیین نامه جامع برای تعیین وظایف و اختیارات‌ روابط عمومی‌هاست،همچنان کار شناسان معتقدند که نظام‌ دانشگاهی در کشور ما در پرورش کارشناسان حرفه‌ای روابط عمومی‌ ضعف جدی دارد و کار گزاران این رشته از متخصصان با تجربه این‌ حوزه نیستند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.