Skip to main content
فهرست مقالات

در گفت و گو با مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد بررسی شد: انقلاب در فعالیت های حرفه ای روابط عمومی

مصاحبه شونده:

(3 صفحه - از 42 تا 44)

خلاصه ماشینی:

"(به‌صفحه تصویرمراجعه شود) جناب آقای رفیعی!با توجه به سابقه دور شما در فعالیت‌های روابط عمومی ایران،وضعیت امروز روابط عمومی در ایران را با نگاهی به جایگاه و عملکرد گذشته آن‌ چطور ارزیابی می‌کنید؟ ما مدیران روابط عمومی که از سال‌های 1369 به بعد وارد این‌ عرصه شدیم دقیقا در مرز یک روابط عمومی تخصصی و یک‌ روابط عمومی تشریفاتی قرار داشتیم بدین مفهوم که مسئولین و مدیران ارشد سازمانها از ما انتظار برگزاری مراسم‌های آبرومند را داشتند و ما هم به عنوان یک تحصیلکرده روابط عمومی به دنبال‌ پیاده کردن الگوهای حرفه‌ای این حرفه در پست سازمانی خود بودیم؛و اینگونه بود که همواره بین این دو الگو یک چالش دائمی‌ برقرار بود و ما هم مجبور به سازگاری بودیم زیرا در آن سالها مدیران‌ ارشد سازمانها از بحث‌های نظری رشته روابط عمومی اطلاع چندانی‌ نداشتند و اگر هم داشتند چندان مایل نبودند که آن را شرح وظایف روابط عمومی‌ها دخیل کنند و از همین رو بود که اگر فارغ التحصیل‌ این رشته وارد روابط عمومی سازمان یا ارگانی می‌شدند،یک جنگ‌ دائمی و پنهان بین این کار شناسان با مدیران ارشدشان در می‌گرفت."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.