Skip to main content
فهرست مقالات

خبر

(15 صفحه - از 45 تا 59)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، ارتباطات، اطلاعات، مدیر، روابط عمومی‌ها، خبر، سازمان، اطلاع‌رسانی، مدیر روابط‌عمومی، دولت

خلاصه ماشینی:

"ابراهیم‌ محمد نبی-مدیر روابط عمومی سازمان کشتیرانی-در گفت و گو با خبرنگار ارتباطات خبر گزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،با بیان این مطلب و با اشاره به این که روابط عمومی‌ها نباید توجیه کننده‌ی عملکرد سازمان خود باشند،اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در کشور ما از جایگاه مستقلی برخوردار نیستند و به همین دلیل برای فعالیتشان محدوده‌ی مشخصی تعریف‌ شده و موظفند طبق دستوراتی که به آن‌ها داده می‌شود،عمل‌ کنند. عبد الله نصیری-مدیر کل روابط عمومی‌ و حوزه‌ی ریاست سازمان حج و زیارت-در گفت و گو با خبرنگار (ایسنا)،با بیان این مطلب و با تأکید بر این که روابط عمومی‌ها وظیفه‌ی خطا پوشی معایب سازمان خود را ندارند،اظهار کرد:این‌ که برخی از روابط عمومی‌ها به توجیه عملکرد سازمان خود اقدام‌ می‌کنند،به کم دانشی آن‌ها مربوط می‌شود؛زیرا اگر خطایی‌ صورت بگیرد،روابط عمومی باید برای ریشه یابی تلاش کرده و خطاها و علت آن‌ها را شناسایی و در جهت اصلاح آن‌ها اقدام کند. رضا رضایی-مدیر هماهنگی‌ واحدهای روابط عمومی سازمان صدا و سیما-در گفت و گو با خبرنگار ارتباطات خبر گزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،با بیان این مطلب و با اشاره به این که برخی از روابط عمومی‌ها به دلیل ترس از جایگاه خود به خطا پوشی معایب سازمان مربوطه‌ی خود اقدام می‌کنند،اظهار کرد:اگر مدیر روابط عمومی از مسیر خود سانسوری فرار کند و عملکرد سازمان خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهد در عملکرد خود موفق بوده و تفاهم ایجاد می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.