Skip to main content
فهرست مقالات

چگونه بر کم خوابی غلبه کنیم؟

نویسنده:

(2 صفحه - از 50 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : خواب، کم‌خوابی، تریپتوفان، مردم با مشکل کم‌خوابی، کم‌خوابی غلبه، مشکل کم‌خوابی دست، بر کم‌خوابی، علل کم‌خوابی، مشکلات، خواب شبانه

خلاصه ماشینی: "شما ممکن است بسیار بد به نظر خودتان بیایید، اما به‌جز یکی دو ساعت اول، هنگامی‌که احتمالا در نتیجه فقدان یک هورمون خاص و به علت کم‌خوابی، چشمانی پف‌آلود خواهید داشت، به زودی حالت معمولی خود را بازیافته، کارکردی عادی و طبیعی پیدا می‌کنید. هم‌چنین تعداد ساعات معینی برای خواب شما وجود ندارد تا سلامت کامل خود را حفظ کنید. چگونه می‌توانید کم‌خوابی خود را درمان کنید؟ اگر از کم‌خوابی رنج ببرید، چکار می‌کنید؟ می‌توانید غذاهای مناسبی بخورید که به شما در به خواب رفتن و تداوم خواب کمک می‌کند و نیز می‌توانید کارهای مناسبی انجام دهید که آن کارها خواب آورند. اگر در رژیم غذایی روزانه خود، مقدار قابل توجهی تریپتوفان بگنجانید و برخی فعالیت‌هایی که منجر به تسهیل خواب می‌شوند، انجام دهید؛ وضعیت خواب شما به نحوی بهبود می‌یابد که شما از یک الگوی خواب آرامش‌بخش و تسکین دهنده برخوردار خواهید شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.