Skip to main content
فهرست مقالات

رویه های آموزشی

نویسنده:

(5 صفحه - از 57 تا 61)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،آموزش ،محتوا ،معلمان ،برنامه درسی ،تنظیم ،تنظیم برنامه درسی ،مهارت‌ها ،محصلان ،برنامه دروس و انسجام محتوا ،فعالیت‌های یادگیری ،انسجام ،شبکه‌های ،اهداف ،کلاس درس ،پیوندی جدایی‌ناپذیر با محتوای معلومات ،یادگیری شبکه‌های مرتبطی ،درس‌های کلاس و فعالیت‌های یادگیری ،یادگیری اطلاعات ،پوشش محتوایی ،شبکه‌هایی از اطلاعات مرتبط ،برنامه‌ریزی درسی ،متون درسی ،منسجم ،درک ،اجزای برنامه درسی ،مقاصد و اهداف آموزشی ،برنامه‌ریزی مواد درسی ،شبکه‌های معلومات ،هم‌سویی و تنظیم برنامه

خلاصه ماشینی:

"معلمان باید:(یک)از وسعت مطالب صرف‌نظر کنند تا اجازه دهند که زمان-خود- مهم‌ترین محتوا را در ژرفای بیش‌تر به ظهور رساند؛(دو)این محتوای مهم را همچون شبکه‌هایی از اطلاعات مرتبط که در حول آرا و نظرهای قوی تنظیم شده‌اند معرفی کنند؛(سه) محتوا را با تمرکز بر توضیح این آرا و اندیشه‌های مهم و ارتباط میان آن‌ها بپرورانند؛ و(چهار)با فعالیت‌های اصیل یادگیری و تدابیر ارزشیابی به پیگیری بپردازند با فرصت‌هایی در اختیار محصلان قرار گیرد که آن نوع یادگیری را که بازتاباننده نتایج مورد نظر آموزش است، به نمایش گذارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.