Skip to main content
فهرست مقالات

رویه های آموزشی

نویسنده:

(5 صفحه - از 57 تا 61)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، آموزش، محتوا، معلمان، برنامه درسی، تنظیم، تنظیم برنامه درسی، مهارت‌ها، محصلان، برنامه دروس و انسجام محتوا، فعالیت‌های یادگیری، انسجام، شبکه‌های، اهداف، کلاس درس، پیوندی جدایی‌ناپذیر با محتوای معلومات، یادگیری شبکه‌های مرتبطی، درس‌های کلاس و فعالیت‌های یادگیری، یادگیری اطلاعات، پوشش محتوایی، شبکه‌هایی از اطلاعات مرتبط، برنامه‌ریزی درسی، متون درسی، منسجم، درک، اجزای برنامه درسی، مقاصد و اهداف آموزشی، برنامه‌ریزی مواد درسی، شبکه‌های معلومات، هم‌سویی و تنظیم برنامه

خلاصه ماشینی: "معلمان باید:(یک)از وسعت مطالب صرف‌نظر کنند تا اجازه دهند که زمان-خود- مهم‌ترین محتوا را در ژرفای بیش‌تر به ظهور رساند؛(دو)این محتوای مهم را همچون شبکه‌هایی از اطلاعات مرتبط که در حول آرا و نظرهای قوی تنظیم شده‌اند معرفی کنند؛(سه) محتوا را با تمرکز بر توضیح این آرا و اندیشه‌های مهم و ارتباط میان آن‌ها بپرورانند؛ و(چهار)با فعالیت‌های اصیل یادگیری و تدابیر ارزشیابی به پیگیری بپردازند با فرصت‌هایی در اختیار محصلان قرار گیرد که آن نوع یادگیری را که بازتاباننده نتایج مورد نظر آموزش است، به نمایش گذارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.