Skip to main content
فهرست مقالات

کودکان و نوجوانان، اهداف جدید آگهی های تبلیغاتی

مترجم:

(4 صفحه - از 42 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : کودکان ،کودکان و نوجوانان ،تبلیغاتی ،تلویزیون ،آگهی‌ها ،آگهی‌های تبلیغاتی ،اهداف جدید آگهی‌های تبلیغاتی ،مصرف ،پخش ،جذب ،کانال‌های بدون آگهی‌های تبلیغاتی ،سوئد ،جامعه ،تبلیغ تلویزیونی ،محصولاتی ،تأثیر ،کودکان اسکن سوئد از سال ،ساختن جامعه در قبال کودکان ،پیش‌نهادهای ،واقع ،مجریان امور تبلیغاتی ،مصرف کنندگان ،کلی ،برنامه‌های کودک ،کودک تلویزیون ،ملی ،تأثیر آگهی‌های ،نوجوانان در تلویزیون ،آگهی‌ها برخوردار ،کانال‌های تلویزیونی

خلاصه ماشینی:

"آگهی‌ها،ابتکاری،کوتاه و موزون بوده، غالبا به شکل نقاشی‌های متحرک ارائه می‌شوند و در واقع داستان‌های ماجراجویانه‌ای که گاهی‌ حال و هوای کمدی دارند و برخی اوقات نیز در چندین قسمت پخش می‌شوند تا توجه مخاطبان را مشکل از آن‌جا ناشی می‌شود که‌ کودکان از تجربهء کافی،قدرت‌ واپس‌زنی و روحیهء انتقادی‌ برای خنثی کردن‌ تأثیرات این‌ آگهی‌ها برخوردار نیستند. از میان پیش‌نهادهای فوق،می‌توان به‌ انتشار یک مجلهء اطلاع‌رسانی در زمینهء مصرف‌ برای کودکان و نوجوانان،راه‌اندازی یک کانال‌ اولین گام‌ به سمت‌ مسئولیت‌پذیر ساختن جامعه در قبال کودکان این‌ است که بدانیم‌ امروزه تلویزیون‌ یکی از تأثیرگذارترین‌ منابع آموزشی و سرگرمی است. اسکن‌ رایگان و بدون آگهی‌های تبلیغاتی برای کودکان و اجتناب از پخش پیام‌های بازرگانی دو ساعت قبل و دو ساعت بعد از برنامه‌های کودک،اشاره کرد و سرانجام این‌ که "مونیک دانیو"خواستار ایجاد سیستمی در مدارس‌ ابتدایی به منظور حساس کردن و آموزش این شروط به‌ دانش‌آموزان شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.