Skip to main content
فهرست مقالات

کودکان و نوجوانان، اهداف جدید آگهی های تبلیغاتی

مترجم:

(4 صفحه - از 42 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : کودکان، کودکان و نوجوانان، تلویزیون، آگهی‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی، اهداف جدید آگهی‌های تبلیغاتی، مصرف، جذب، کانال‌های بدون آگهی‌های تبلیغاتی، سوئد

خلاصه ماشینی:

"آگهی‌ها،ابتکاری،کوتاه و موزون بوده، غالبا به شکل نقاشی‌های متحرک ارائه می‌شوند و در واقع داستان‌های ماجراجویانه‌ای که گاهی‌ حال و هوای کمدی دارند و برخی اوقات نیز در چندین قسمت پخش می‌شوند تا توجه مخاطبان را مشکل از آن‌جا ناشی می‌شود که‌ کودکان از تجربهء کافی،قدرت‌ واپس‌زنی و روحیهء انتقادی‌ برای خنثی کردن‌ تأثیرات این‌ آگهی‌ها برخوردار نیستند. از میان پیش‌نهادهای فوق،می‌توان به‌ انتشار یک مجلهء اطلاع‌رسانی در زمینهء مصرف‌ برای کودکان و نوجوانان،راه‌اندازی یک کانال‌ اولین گام‌ به سمت‌ مسئولیت‌پذیر ساختن جامعه در قبال کودکان این‌ است که بدانیم‌ امروزه تلویزیون‌ یکی از تأثیرگذارترین‌ منابع آموزشی و سرگرمی است. اسکن‌ رایگان و بدون آگهی‌های تبلیغاتی برای کودکان و اجتناب از پخش پیام‌های بازرگانی دو ساعت قبل و دو ساعت بعد از برنامه‌های کودک،اشاره کرد و سرانجام این‌ که "مونیک دانیو"خواستار ایجاد سیستمی در مدارس‌ ابتدایی به منظور حساس کردن و آموزش این شروط به‌ دانش‌آموزان شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.