Skip to main content
فهرست مقالات

منبع محدود چاپ

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : تبلیغات، دیجیتال، چاپ دیجیتال، تبلیغات در نقطه خرید، منبع محدود چاپ، مشتریان، جلب نگاه مشتری وارد بازی، رسانه‌های دیجیتال، صنعت نقطه خرید، توجه مشتری

خلاصه ماشینی:

"ناگفته نگذارم که از آنجایی که تبلیغات در نقطه خرید بر تیراژ محدود و زبان‌ها و بازارهای محلی متمرکز است؛این شانس وجود دارد که خرده‌ فروشان برای تبلیغ در حوزه خرید به استفاده از چاپخانه‌های کوچک‌ رو بیاورند و این در حالی شرکت‌های بزرگ در زمینه چاپ دیجیتال‌ که در زمینه جوهرافشان‌های صنعتی کار کرده‌اند و نیز از طرف دیگر شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای که در زمینه‌های دیجیتالی فعال هستند، جزو برجستگان عرصه تبلیغ تبلیغات از طریق صفحه نمایش(اسکرین‌های‌ پلاسمایی)-صرفنظر از رابطه سرمایه‌گذاری‌های سنگین در حوزه نصب‌ صفحات نمایش،هزینه‌های تولید محتوا و سود احتمالی-حرف اول‌ را خواهند زد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.