Skip to main content
فهرست مقالات

تأملی در توزیع مطبوعات در ایران

نویسنده: ؛ ؛

کلیدواژه ها : مطبوعات ،توزیع

کلید واژه های ماشینی : توزیع مطبوعات ،مورد توزیع نشریات سراسری ،نظام توزیع ،نظام توزیع مطبوعات ،کیوسک ،نشریات سراسری ،مورد نشریات محلی ،زمان توزیع ،نشریات محلی ،توزیع نشریات ،موزعان ،کیوسک فروش نشریات ،توزیع مطبوعات محلی ،جراید ،شرکت‌های توزیع ،توزیع جراید ،مطبوعات در کشور ،توسعه تولید مطبوعات ،سراسری ،کیوسک فروش ،فروش نشریات ،فروشندگان جراید ،شهر تهران ،مطبوعات محلی ،توزیع روزنامه ،تعاونی توزیع جراید ،فعالیت مطبوعاتی ،مورد نشریات ،مطبوعات کشور ،جراید کشور

در فعالیت‌های تولیدی،بازار کالاها با توزیع بهینه و بهنگام معنا پیدا می‌کند.توجه به محدودیت زمان توزیع در مورد کالاهای فاسد شدنی همچون مطبوعات،اهمیت دو چندان می‌یابد.دولت در سال‌های اخیر با شیوه‌های گوناگون حمایتی‌ به توسعه تولید مطبوعات یاری رسانده است،اما توجه چندانی به توزیع نشده است.نظام توزیع مطبوعات در حال حاضر متناسب با تولید آن نیست و ناکارآمدی توزیع،رونق نشریات کشور را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد.این امر در مورد نشریات محلی و همچنین در مورد توزیع نشریات سراسری در مناطق دور افتاده نمود بیشتری می‌یابد.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.