Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: مدیران سازمانها بخوانند، روابط عمومی آنها بدانند

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، سرمقاله، روابط‌عمومی و رسانه‌ها توجه افکار، سازمان‌ها بخوانند روابط‌عمومی، استفاده گروگان‌گیران از رسانه‌های جمعی، بحران، رسانه‌ها توجه افکار عمومی، مدیران سازمان‌ها، گروگان‌ها، افکار عمومی، گروگان‌گیرها، مدیریت سزاوار روابط‌عمومی، فلسفه مدیریت، میلو سویچ رییس‌جمهور، جنگ روابط عمومی‌هاست، حادثه بحران گروگان‌گیری، رییس‌جمهور، پرو، جلب، جلب افکار عمومی، میلو سویچ اعلام و افکار، رسانه‌های جمعی سعی، رسانه‌های جمعی جلوگیری، دولت، سویچ اعلام و افکار عمومی، جنگ روابط‌عمومی، علم، مردم، گروگانها و گروگان‌گیرها، اقدام‌های روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی: "حادثه بحران گروگان‌گیری در لیما پایتخت کشور پرو که در دی‌ماه سال 75 در اوج خود بود و امروز خاتمه یافته است نیز شرایط و وضعیت مشابهی دارد؛دولت لیما سعی دارد از هر نوع ارتباط با بیرون و استفاده گروگان‌گیران از رسانه‌های جمعی جلوگیری کند تا بالاخره یک خبرنگار ژاپنی مخفیانه به عمل گروگان‌گیران وارد و مصاحبه‌ای دو ساعته با گروگانها و گروگان‌گیرها انجام دهد و توجه جهانیان را هرچه بیشتر به این ماجرا جلب میکند. رهبر گروگان‌گیرها که گویا علم ارتباط میداند و به نقش افکار عمومی واقف است،به جهانیان اعلام میکند که او خواستار صحبت با مردم این کشور از طریق شبکه تلویزیونی پرو است ولی به خواست او توجه نمی‌شود و براین خواسته خود پافشاری می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.