Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی و ضرورتها

نویسنده:

(1 صفحه - از 2 تا 2)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، مدیران، روابط‌عمومی فلسفه مدیریت، روابط‌عمومی و ضرورتها، رؤسای سازمانها و مدیران کلان، مدیران روابط عمومی، مدیران انجمن روابط عمومی، سازمان، روابط عمومی، مدیران کلان جامعه، کارشناسان و کارکنان روابط‌عمومی، مدیران روابط‌عمومی و کارشناسان، تنگناها در روابط‌عمومی برطرف، گام، ماهنامه روابط عمومی، روابط‌عمومی و گام، کار روابط عمومی، ابزار، گام سوم روابط‌عمومی، انتظار متوجه مسئولین، درجه اول، نیروی غیرمتخصص و ناوارد، سلیقه، روابط‌عمومی ناکارآ، می‌شوند روابط‌عمومی، مسئولین دستگاه، ماهنامه، سازمان نسبت به جامعه وظیفه، مدیران کلان از رسالت، کار

خلاصه ماشینی: "به‌ راستی اگر مدیران رده‌های مختلف به‌ این مهم خوب بیندیشند،آیا راضی‌ می‌شوند روابط عمومی ناکارآ، غیرمتخصص و مقدماتی را تحمل کنند؟ آیا شایسته می‌بینند نیروی‌ غیرمتخصص و ناوارد را در کار روابط عمومی بگمارند؟آیا به فلسفه وجودی‌ خود به دیده بهترین جایگاه و زیباترین‌ جایگاه نظر نخواهند افکند؟آیا راضی‌ خواهند شد روابط عمومی را آنقدر تنزل‌ دهند تا به عنوان ابزاری جهت سرپوش‌ گذاردن بر نواقص و کاستی‌های‌ دستگاه‌های مربوطه‌اش عمل نماید؟ آیا اجازه خواهند داد برای نفوذ در افکار عمومی از تطمیع و تحمیق استفاده کند؟ آیا خواهند پذیرفت که محور اصلی‌ فعالیت روابط عمومی،تبلیغات تجاری و تعریف و تمجید از دستگاه و طراحی‌ روش‌های ارتباطی یکسویه و کسل‌کننده‌ باشد؟ آیا مفید خواهند دانست که روابط عمومی از رسالتهای واقعی خود فاصله‌ بگیرد و صرفا براساس سلیقه و نظر مسئولین دستگاه خود عمل کند؟ و صدها«آیای»دیگر،قطعا اگر رؤسای‌ سازمانها و مدیران کلان از رسالت و کارکرد روابط عمومی آنچنان که باید باشد نه(آنچنان که احتمالا هست)، آگاهی یابند بسیاری از معضلات و تنگناها حل خواهد شد،بنابراین‌ ضروری‌ترین کار این است که از این‌ آگاهی اطمینان پیدا کنیم و مدیران روابط عمومی اولین جایگاهی هستند که باید بررسی کنند آیا مدیر مافوق آنها چنین‌ آشنائی با روابط عمومی را دارد؟آیا خود مصمم است حرفه‌ای عمل کند؟ تسلیم سلائق است؟ اینک که هفتمین شماره ماهنامه روابط عمومی را منتشر می‌کنیم توجه به‌ نظرات،پیشنهادها و راهکارهای عملی و اجرائی تدوین و تبیین‌شده در شماره‌های گذشته ماهنامه،در جلسات‌ تخصصی ماهنامه انجمن،در سخنرانی‌ اعضاء و مدیران انجمن روابط عمومی‌ در سمینارها و گردهمائی‌ها در کلاسهای آموزشی و مشاوره‌های‌ خصوصی و..."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.