Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی و گرافیک

مصاحبه شونده:

(7 صفحه - از 3 تا 9)

کلید واژه های ماشینی : گرافیک، روابط‌عمومی، به‌صفحه تصویرمراجعه، تخصص، روابط عمومی، مسئولان، هنر، روابط‌عمومی و گرافیک، ممیز، طراحی، استاد ممیز به روابط عمومی‌ها، حرفه، استاد مرتضی ممیز روابط عمومی، استاد، طراحی گرافیک، تبلیغات، دانشجو، گرافیک دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه، مردم، کار، دانشگاه، استخدام، مسئولان روابط‌عمومی، متخصص، مسئولان روابط عمومی، روابط‌عمومی و هنر گرافیک، سازمان، روابط عمومی و گرافیک، تخصص روابط‌عمومی خوب، روابط عمومی سازمانها و مؤسسات

خلاصه ماشینی: "در ادارات ما اغلب کسی در یک اتاقک‌ راهنما نشسته است و راهنمایی می‌کند و آدم خیلی کم در مؤسسات ایرانی می‌بیند که‌ این‌ها با روی خوش با مراجعین‌ برخورد بکنند یکی از این گرفتاریهای ما این‌ است که علیرغم اینکه می‌گوییم ما ایرانیان مهمان‌نوازیم و شهرت مهمان‌نوازی داریم و علیرغم اینکه‌ می‌گویند ایرانی‌ها آدمهای مهربانی‌ هستند-که از قضا هستند-با وجود چنین خصیصه‌هایی می‌بینیم که ارباب‌ رجوع به هر مؤسسه یا اداره‌ای یا هر جایی وارد می‌شود،با بدترین و بی‌ادبانه‌ترین برخوردها و سردترین‌ (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) چهره‌ها و خشکترین لحن‌ها روبه‌رو می‌شود. مسئله دیگری را که می‌خواهم مطرح کنم‌ این است که از یک طرف مردم از بازگو کردن حقایق و درددل کردن درست با مسئولین ابا دارند و از طرف دیگر وقتی‌ مسئولی می‌آید با مردم درددل می‌کند بلافاصله چنین استنباط می‌شود که‌ طرف آدم ضعیفی است،یا یک توطئه‌های‌ عجیب و غریبی شروع شده و یا چه بسا همکاران و مسئولان بالا دستش او را توبیخ می‌کنند که چرا بی‌اجازه وارد یک چنین مسائل با مردم شدی!لزومی‌ ندارد مردم را در جریان بگذاری!اما این‌ روابط عمومی است که می‌تواند به نحو احسن این مسئله را طوری مطرح کند و طوری کار را اداره کند که نه تنها هیچ قضاوت بی‌موردی پیش نیاید بلکه‌ همبستگی مردم را با موسسه زیادتر کند و استفاده زیادی از نیرو و کمک مردم‌ برای بهبود و پیشرفت و یاری دادن به آن‌ موسسه بشود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.