Skip to main content
فهرست مقالات

همه چیز درباره روابط عمومی

نویسنده:

مترجم:

(4 صفحه - از 12 تا 15)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان، روابط‌عمومی، تبلیغات، ارتباطات، مدیران، به‌صفحه تصویرمراجعه، شخصیت، سازمان، تصویر، مدیریت

خلاصه ماشینی: "همه چیز درباره روابط عمومی نوشته:راجر هیوود مترجم:محمد رضا نصیری‌ (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) فصل 2-شخصیت واحد چگونه خوشنامی برای شما کار می‌کند؟ یک سازمان کارا و اثرگزار با دقت به‌ خوشنامی توجه می‌کند. ارزشی‌ که با نام محصولی همراه است،تنها به‌ سود مدیران شرکت که برای رشد و توسعه کسب و کار خود می‌توانند روی‌ این دارایی‌ها سرمایه‌گذاری کنند نیست، بلکه چنان اصالت عمل مالی برای‌ کارکنان روابط عمومی نیز اهمیت دارد چرا که توسعه و حفاظت محصول فقط یک هدف ارجمند تلقی نمی‌شود بلکه‌ ضرورت تجاری به حساب می‌آید. البته، خوشنامی نه تنها با خود محصول بلکه با هر بنگاه اقتصادی سازمان‌یافته مرتبط است و از میان کلیه مدیران متخصص؛ مشاور روابط عمومی می‌تواند بطور (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) بالقوه در این زمینه نفوذ داشته باشد. اغذیه‌فروشیهای زنجیره‌ای جوجه‌ سوخاری‌"کنتاکی‌"ممکن است‌ اغذیه‌فروشیهای تابعه خود را به فراهم‌ کردن سطل زباله تشویق نموده و آنها را مجاب کنند که کارکنانشان،جعبه‌های‌ خالی مصرف‌شده روی زمین افتاده را جمع‌آوری نمایند زیرا به عقیده آنها تمیزی و نظم بسیار اهمیت دارد و یا شاید فقط چنین تشخیص داده باشند که‌ زباله از نظر بسیاری از مردم چیزی‌ زشت و زننده است. "لردسیف‌"،رئیس پیشین و معروف‌ "مارکز اند اسپنسر"که یکی از فروشگاههای ثابت و صاحب‌نام‌ خرده‌فروشی در خیابان اصلی‌ شهرهای انگلیس است در مورد مسئولیت‌هایی که برعهده شرکتهای‌ تجاری ممتاز نهاده شده می‌گوید:"برای‌ دستیابی به یک بخش موفق تشکیلات‌ اقتصادی آزاد مدیریت عالیرتبه بایستی‌ یک سیاست روابط انسانی خوب را با تمام کاکنان خود به اجرا درآورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.