Skip to main content
فهرست مقالات

واحد ارتباطات مردمی- شروع از نقطه صفر (2): دیدگاه صاحبنظران و دانشجویان

گزارشگر:

(4 صفحه - از 30 تا 33)

کلید واژه های ماشینی : واحد ارتباطات مردمی، به‌صفحه تصویرمراجعه، اهمیت واحد ارتباطات مردمی، خصوص اهمیت واحد ارتباطات مردمی، روابط‌عمومی، نقش واحد ارتباطات مردمی، ارتباط، سازمان، ارتباطات مردمی در روابط عمومی‌ها، واحد ارتباطات مردمی در روابط، سازمانها واحد ارتباطات مردمی، وظیفه واحد ارتباطات مردمی، واحد ارتباطات مردمی وظایفی، روابط عمومی، واحد ارتباطات مردمی لازم، خصوص عملکرد واحد ارتباطات مردمی، نظرات، مخاطبان، رشته روابط عمومی، طبقه، سازمان در واحد ارتباطات، رشته روابط عمومی ضروری، واحدهای دانشگاهی رشته روابط‌عمومی، ساختمان روابط‌عمومی تازه شروع مشکل، مدیران، رشته روابط عمومی با اشاره، مشکل، ساختمان روابط عمومی، افکار عمومی، روابط‌عمومی وظیفه مشاور و روابط

خلاصه ماشینی: "مثلا در نهاد سیاسی مثل دفتر ریاست‌ جمهوری ما به واحد ارتباطات مردمی‌ نیاز داریم زیرا مردم باید مستقیما با این‌ دفتر ارتباط برقرار کنند تا رئیس‌جمهور از روند دگرگونی افکار مطلع باشد تا بتواند نحوه عملکرد سیستم اجرائی خود و سازمانهای ذیربط خود را کنترل کند. » «فریبا جعفری»سال دوم رشته روابط عمومی با اشاره به این نکته که در محتوای درسی واحدهای دانشگاهی‌ رشته روابط عمومی برای تکنیک ارتباط با مردم اهمیت قائل نیستند و همانطور در سازمانهای مختلف هم توجه زیادی‌ به این واحد نمی‌شود و علت ضعف واحد ارتباطات مردمی را عدم وجود (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) کارشناسان متخصص در این واحد،عدم‌ آگاهی از اهمیت این واحد در پیشبرد اهداف یک سازمان و بی‌توجهی بعضی‌ از مدیران روابط عمومی می‌داند که در عین اهمیت فوق العاده این واحد آن را برای سازمان خود ضروری نمی‌دانند. «اختر مقدم»سال چهارم رشته روابط عمومی می‌گوید:واحد ارتباطات مردمی‌ در سازمانهای مختلف تا حدودی فعالیت‌ می‌کند زیرا در اکثر سازمانها واحد ارتباطات مردمی وجود دارد ولی این‌ ظاهر امر است و در باطن هیچ توجهی به‌ این واحد ندارد و کارآیی لازم آن را دارا نیستند. «زهرا لطفی زاده»دانشجوی سال چهارم‌ رشته روابط عمومی در خصوص‌ عملکرد واحد ارتباطات مردمی در یک‌ سازمان اعتقاد دارد: 1-این واحد می‌تواند از نظرات، پیشنهادها و انتقادات مردم در بهبود و (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) پیشبرد خدمات خود استفاده کند 2-مردم را از خدمات انجام‌شده سازمان‌ آگاه کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.