Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی شبهه زداست، نه شبهه زا

(1 صفحه - از 5 تا 5)

کلید واژه های ماشینی : خانجانی مدیرکل روابط‌عمومی وزارت کشور، روابط‌عمومی، اطلاعات، گمرک، مهندس خانجانی مدیرکل روابط‌عمومی، کرباسیان رئیس‌کل گمرکدربارۀ جایگاه روابط‌عمومی، روابط‌عمومی شبهه، مطبوعات، مدیر، شبهه زا

خلاصه ماشینی:

"خبرنگار روزنامۀ اطلاعات نیز درهمین رابطه اظهار داشت:«از زمانی کهآقای کرباسیان به این سمت منصوبشده‌اند پنج تا شش مصاحبۀ مطبوعاتیداشته‌اند و این در گمرک بی‌نظیر است». مهدی کرباسیان رئیس‌کل گمرکدربارۀ جایگاه روابط عمومی در ایرانخاطرنشان کرد:«جایگاه روابط عمومیدر هر سازمانی بستگی به نوع نگرش وتفکر مدیریت سازمان به روابط عمومیدارد،یعنی بعضی از آنها جایگاه روابطعمومی را به عنوان یک نهاد تبلیغاتیتلقی می‌کنند بعضی‌ها هم آن را یک نهاداطلاع‌رسانی می‌دانند که در واقع میزانموفقیت هر روابط عمومی بستگی بهنگرش مدیر آن سازمان دارد». به گزارش روابط عمومی وزارتکشور،مهندس خانجانی در رابطه باانتخاب مشاورین برای مدیران گفت:اولین کاری که یک مدیر آگاه باید انجامدهد،انتخاب شخصی است که مشاورۀشما را به نحو احسن انجام دهد. مدیرکل روابط عمومی وزارتکشور،با مهم شمردن عنصر زمان درمدیریت‌ها،به هنگام و به روز بودن امورروش‌های ارتباط با مردم و شیوه‌هایابلاغ پیام به مدیریت گفت:مدیر واقعی،کسی است که لحظه‌ها را شکار کند و یکروابط عمومی کارآمد،صاحب لحظهلحظه اجزاء زمان در حال گذر است واندیشه‌های مدرن همگام با بهنگامیعصر در بستر زمان بروز می‌کند و چهبسا شورآفرینی‌ها کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.