Skip to main content
فهرست مقالات

همه چیز درباره روابط عمومی

نویسنده:

مترجم:

(14 صفحه - از 6 تا 19)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، روابط‌عمومی، مدیر، سازمان، مخاطبان، پیام، نگرش‌ها، ارتباط، اخبار، خوب

خلاصه ماشینی:

"10-آیا می‌دانند نگرش‌ها تنها عامل مهمدر اکثر تصمیم‌گیری‌ها تلقی می‌شود؟ 11-آیا همیشه در جهت جلوگیری از هرخلأ اطلاعاتی که راه را برای ایجاد وپراکنده شدن شایعه،سخن‌چینی وپیشگویی بازمی‌کند اقدام می‌کنیم؟ 12-آیا تمام تلاش تبلیغاتی ما بر تأکیدبر مثبت‌ها و از بین بردن منفی‌ها متمرکزاست؟ 13-آیا همیشه به طور دقیق نسبت بهپیامدهای مبارزه در یک برخورد و نزاعاطلاعاتی،خواه مثلا با رقبا خواه بااتحادیه‌ها،قضاوت و ارزیابی می‌کنیم؟ 14-آیا به طور مؤثر گزینه‌های روابطعمومی برای برخورد و رویارویی راارزیابی می‌کنیم؟ 15-آیا هرگز چنان چالشی را بر عهدهنمی‌گیریم مگر از توان خود در پیروزیمطمئن باشیم؟ 16-آیا سیاست ما برقراری ارتباط بهطور منظم و سازگار است و نه فقط وقتیوضع و شرایط نیاز به آن را ضروریمی‌سازند؟ 17-آیا هر فعالیت روابط عمومی را کهعهده‌دار می‌شویم مجاری بازخورددارد تا بتوانیم نگرش‌ها و اثرگذاری‌هایارتباطی را زیر نظر داشته باشیم؟ 18-آیا پیام‌های ما ربطی به آنچه مردممی‌خواهند بدانند دارد؟ 19-آیا همیشه به‌گونه‌ای رفتار کرده‌ایمکه خوشنامی به وجود آورده باشیم تا بهما اطمینان شود؟ 20-بنابراین آیا اطمینان داریم کهگیرنده پیام یا پیامی که می‌فرستیم وفقو سازگاری دارد؟ 21-آیا ارتباط ما از احساس و عاطفهبرخوردار است زیرا به سازمان خودعمیقا توجه کرده و اهمیت می‌دهیم؟ 22-آیا همیشه به خاطر داریم کهمخاطبان مردم هستند و نه اعداد وآیا هرکس از رئیس تا رده‌هایپایین ما درک می‌کند که دربارهاین امر که:سازمان باید روابطعمومی داشته باشد یا نه؛هیچچاره و انتخاب دیگری وجودندارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.