Skip to main content
فهرست مقالات

وزیر تعاون در نشست مدیران روابط عمومی ادارات تعاون کشور: روابط عمومی ها زمینه قضاوت صحیح را برای مسولان فراهم کنند

(3 صفحه - از 27 تا 29)

خلاصه ماشینی:

"&%01009BARG010G% همه چیزدرباره روابط عمومیمدیریت خوشنامی از صفحه 19 32-آیا آمادگی داریم به اخبار بد بههمان اندازۀ اخبار خوب به صورت مثبیتبپردازیم؟ 33-آیا همیشه سعی می‌کنیم زودتر و نهدیرتر به برقراری ارتباط دست بزنیم،بویژه وقتی به زحمت افتاده باشیم؟ 34-آیا مدیران ارشد می‌انند که یکی ازعملکردهای روابط عمومی شروع بهتغییر در سیاستگزاری است تا از وقوعمجدد اخبار بد جلوگیری شود؟ 35-به عبارت دیگر،آیا همه افراد تا مقامریاست این احساس را دارند کهرفتارمان بایستی خوب باشد تا از ماخوب گفته شود و به ما خوب احترامگذاشته شود؟ 36-آیا به هویت خود فخر می‌کنیم و آنرا با افتخار،به صراحت،به طورسازگار،هر وقت بتوانیم،ابراز می‌کنیم؟ 37-آیا سیاست ما بر تمکز هر چهبیشتر تلاش‌های ارتباطی بر ایجادفرصت‌ها برای سخن گفتن از سویمردم است؟ 38-ایا می‌دانیم که دیگر وسایل و ابزارارتباطی گزینه‌هایی هستند که زمان،مقیاس و شرایط دیگر استفاده از آنها راتعیین خواهد کرد؟ 39-آیا در حد کافی به بررسی نقش‌هایروش‌های ارتباط رودررو،دیداری-شنیداری،مطبوعات،رادیو و تلویزیون وجز آنها پرداخته‌ایم؟ 40-آیا برنامه‌های ما از هر روش بهبهترین وجه قابل بهره‌گیری و به طرقمکمل هم بهره‌گیری می‌کند؟ روابط عمومی‌ها زمینه قضاوت صحی را برای مسئولان فراهم کننداز صفحه 29 *چاپ نشریة تخصصی و بولتن داخلی(خبرنامه) *چاپ ویژه‌نامه(سمینار،مراسم،نمایشگاه و..."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.