Skip to main content
فهرست مقالات

ویژگی های رفتاری در ارتباط متقابل کارکنان

نویسنده:

(2 صفحه - از 20 تا 21)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،روابط‌عمومی تأکید دارند ،دکترا ،دکترای روابط عمومی ،حوزهء روابط‌عمومی ،روابط عمومی ،حوزهء روابط‌عمومی تأکید ،روابط‌عمومی تأکید ،پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکترا ،روابط عمومی تأکید ،تأکید ،پژوهش‌های روابط‌عمومی ،پژوهش‌های روابط عمومی ،کارشناسی‌ارشد و دکترا ،پایان‌نامه‌های با روش ،پایان‌نامه‌های نظری ،پایان‌نامه‌های تجربی ،دکترای روابط ،بخش خاصی تأکید ،حوزهء ،تأکید دارند ،نظام‌مند ،پژوهش‌های روابط ،خاصی تأکید ،مدنظر ،بررسی‌های ،بخش خاصی ،جدید ،مرتبط ،قرار می‌گیرند

خلاصه ماشینی:

"امر به معروف و نهی از منکر:برای یکپارچه شدن اعضای یک سازمان در جهتانجام دادن خدمات شایسته و دوری از ناشایسته‌ها،فراهم آمدن زمینه مناسبی که همگان را در این راستاآماده کند،لازم است. تواصی:زمینه لغزش در انسان وجود دارد و او باید از خودمراقبت کند ولی ممکن است به عیب خود وقوفنداشته باشد،لذا اعضای سازمان باید نسبت بهیکدیگر بی‌تفاوت نبوده،قبل از آنکه لغزشها وایرادات و عیوب در جای دیگری مطرح شود درهمانمحیط کار اقدام به اصلاح نمایند. ب:ویژگی‌های سلبی نفاق:نفاق و دوروئی مخل روحیه تعاون و یکپارچگی دربین اعضای سازمان است و باعث تخریب شخصیتانسانها می‌شود. عیبجوئی:افرادی که دارای عیوبی هستند سعی می‌کنند با کشفو اشاعه عیوب دیگران راه توجیهی برای خود بیابند،این کار موجب تضییع حقوق دیگران می‌شود و چنینکسانی که قصد اصلاح ندارند نهایتا منفور می‌شوند. اینحالت علاوه بر اثرات تخریبی که در روحیه خود فرد دارد،ممکمن است به تضییع حقوق دیگران نیز منجر شود وبهداشت روانی محیط کار را از بین ببرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.