Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی بازوی مدیریت

نویسنده:

(2 صفحه - از 44 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، اطلاعات، ارزیابی، برنامه، روابط‌عمومی بازوی مدیریت، موفقیت اقدامهای روابط‌عمومی، فعالیتهای روابط‌عمومی طرح، آغاز کار روابط‌عمومی، اجرایی، مرحله اطلاعات، اقدامهای، تضمین، پیامها، مرحله، برقراری ارتباط و انتقال پیامها، ارتباط، برنامه‌ریزی روابط‌عمومی، برنامه‌ریزی، تحقیق، فعالیتها و اقدامات اجرایی، ارتباط و ارزیابی، موفقیت اقدام‌هایروابط‌عمومی، زمان، سازمان، مدیران روابط‌عمومی، ارزیابیارزیابی فعالیتها، مرحله مسئولان، صحیح روابط‌عمومی، برنامه اجرایی، برنامه‌های اجرایی مرحله

خلاصه ماشینی: "دسته دوم،آن سری ازفعالیتها و اقدامات اجرایی هستند که بنا به نیاز زمان وبراساس مصلحت روز،ضرورت اجرای آن پیش می‌آید ومدیران روابط‌عمومی به انجام آنها می‌پردازند. در تهیه و اجرای هر برنامهکلی و عمومی و یا جزئی و مقطعی روابط‌عمومی،چهارمرحله وجود دارد که انجام صحیح و منظم این مرحله‌ها،موفقیت اقدامهای روابط‌عمومی را تضمین می‌کند. در این مرحله اطلاعاتیبدست می‌آید که از طریق آن‌ها می‌توان به دقت به ماهیتو طبیعت مسأله پی برد و افراد و گروههای مورد نظر راشناخت. این اطلاعات به ما امکان می‌دهد که پیامهایخود را درست انتخاب کنیم و از طریق رسانه‌های موجود،رسانه‌هایی را انتخاب کنیم که افراد و گروههای مورد نظرپیامهایشان را از طریق آنها دریافت می‌کنند. زیرا این امکان را بهروابط‌عمومی می‌دهد که پیام‌های خود را به مخاطبانموردنظرشان انتقال دهندمرحله چهارم ارزیابیارزیابی فعالیتها و اقدامهای انجام شده از سویروابط‌عمومی می‌تواند به سازمان برای تعیین خطمشیسازمانی کمک کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.