Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی نگرش و میزان رضایتمندی اعضاء انجمن از نشست های علمی ماهانه

(4 صفحه - از 20 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : میزان رضایت‌مندی اعضاء انجمن، رضایت‌مندی اعضاء انجمن از نشست، ارتباطات، روابط‌عمومی، به‌صفحه تصویرمراجعه، کمیته مجامع نشست‌های انجمن، نگرش و میزان رضایت‌مندی اعضاء، بررسی نگرش و میزان رضایت‌مندی، اعضای انجمن روابط‌عمومی برگزار، کمیته مجامع و نشست‌های انجمن

خلاصه ماشینی: "ج-اهمیت تحقیق: چون جلسات علمی و سخنرانی برای عده‌ای از اعضای‌ انجمن روابط عمومی برگزار می‌شود و درحقیقت این‌ شرکت کننده‌های سخنرانی‌ها هستند که ذینفع هستند،به‌ تبع استفاده از نظرات این اعضا برای بهبود کیفیت و برنامه‌ریزی برای برگزاری این جلسات اهمیت ویژه‌ای‌ دارد. جدول شماره‌4-توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سمتـ (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) بر اساس جدول شماره 4-5/22%شرکت کننده‌ها دارای‌ سمت «مدیر روابط عمومی»،30%«کارشناس روابط عمومی»،10%«کارمند روابط عمومی»،15% «دانشجو»و 5/17%«سایرین»بودند،،5%پاسخگویان‌ به این سوال پاسخ نداده‌اند. (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) جدول شماره 7 نشان می‌دهد که: -5/17 درصد پاسخگویان مایلند سخنرانان جلسات‌ علمی از میان«استادان ارتباطات و روابط عمومی»باشند. جدول شماره 8-توزیع فراوانی نظرات افراد پاسخگو برای دارا بودن‌ مشخصات سخنرانان (به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) طبق جدول بالا 90 درصد پاسخگویان نظرشان این است‌ که سخنرانان هم مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی‌ و ارتباطات داشته باشند و هم تجربه کافی در مورد انجام‌ امور روابط عمومی."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.