Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی در قرن بیست و یکم

(8 صفحه - از 47 تا 54)

خلاصه ماشینی:

"(به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) دکتر سپس مشارکت اجتماعی را در این قرن بسیار مهم تلقی کرد و گفت: قرن ارتباطات نخستین شاخصه آن ایجاد ارتباط زیاد بین مردم است و مردم از انزوا خارج می‌شوند و با هم ارتباط برقرار می‌کنند چرا که دیگر مانند گذشته‌ نیست که هر کس در لاک خود فرو رود و دنیا را از زاویه چشم خود ببیند باید یک‌ تطبیق اجتماعی پیدا کرد و با هم زندگی کرد. یعنی کلیه کارها را بررسی کنند،همه عوامل و فاکتورهای‌ انسانی را زیر ذره‌بین قرار دهند و نتیجه کارهای سازمان را در خارج از سازمان‌ و در محیط بیرونی و جامعه و ارتباطات بین آنها را بررسی کنند که چه‌طور می‌شود از عوامل گوناگون استفاده کرد برای تخفیف عوارض،مسائل، مشکلات و همچنین بهبود وضعیت و بالا بردن کیفیت کار و ایجاد رضایت در طرفین(هم کارمند سازمان)و هم استفاده کننده از خدمات سازمان،حالا این‌ سازمان یا صنعتی باشد یا خدماتی و یا(به (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) یک آموزشگاه تعلیم و تربیت است. دکتر حسین ابوترابیان در پایان گفت:یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ تشکیل کلاسهای آموزشی و ترتیب دادن جلسات مختلف است تا یک هماهنگی‌ بین سازمانها،کارمندان،وسایل و امکانات ایجاد کند که شکاف اخلاقی بیشتر نشود که اگر این شکاف بیشتر شد،آن وقت فاجعه دیگری به دنبال خواهد داشت،انسانها از نظر فکری منزوی می‌شوند،از اجتماع دور می‌شوند و مشارکت اجتماعی شکست می‌خورد،مدیران روابط عمومی باید به این نکته‌ توجه داشته باشند که این عقب‌ماندگی فرهنگی آن انزوای اجتماعی را ایجاد نکند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.