Skip to main content
فهرست مقالات

در گردهمایی یک روزه مدیران روابط عمومی شرکتهای آب و فاضلاب کشور اعلام شد

(1 صفحه - از 56 تا 56)

کلید واژه های ماشینی : مدیران روابط‌عمومی شرکتهای آب، روابط‌عمومی شرکتهای آب و فاضلاب، شرکتهای آب و فاضلاب کشور، گردهمایی یک‌روزه مدیران روابط‌عمومی، مدیران روابط عمومی‌های شرکتهای آب، مهندس محمودی مدیر عامل شرکت، عمومی‌های شرکتهای آب، محمودی مدیر عامل شرکت آب، دکتر حسینی مدیر روابط‌عمومی، حسینی مدیر روابط‌عمومی وزارت نیرو، آب و فاضلاب استان تهران، شرکت آب و فاضلاب استان، آب و فاضلاب کشور اعلام، عامل شرکت آب و فاضلاب، مدیریت مصرف، مهندس منوچهری، روابط عمومی‌ها، مسئولان، مهندس منوچهری معاون وزیر نیرو، مدیر عامل آب و فاضلاب، عامل آب و فاضلاب استان، مهندس محمودی، سالن همایش روابط عمومی شرکت، گردهمایی مهندس منوچهری، روزه مدیران، روابط عمومی شرکت برگزار، روابط‌عمومی و مدیریت مصرف، بازخورد، سازمان، تغییر رفتار مصرفی مردم

خلاصه ماشینی: "محمودی مدیر عامل شرکت ا و فاضلاب استان تهران گفت:به علت افزایش رشد جمعیت و تغییر در مورد عادات مصرف،نیاز به مدیریت مصرف و تاثیر بر روی افکار عمومی‌ احساس می‌شود. وی نقش روابط عمومی و مدیریت مصرف را تغییر در نگرش،رفتار و الگوی‌ مصرف،تبیین و تعیین شیوه‌های برقراری ارتباط با مشترکین و چگونگی بسیج افکار سازمان در جهت ارتباط موثر دانست. مهندس محمودی همچنین افزود:تشکیل گروههای رابط و مروج فرهنگ مصرف بهینه، سیستم ارتباط با کادر آموزش دیده و افکارسنجی و بازتاب آن برای اتخاذ سیستم متناسب، مهندس منوچهری:مقوله مهم مدیریت مصرف عمق‌ بخشیدن به فرهنگ مصرف جامعه است‌ مهندس محمودی:به علت افزایش جمعیت‌ و تغییر در عادات مصرف،نیاز به‌ مدیریت مصرف احساس می‌شود باعث بسیج سازمان در جهت ارتباط موثر است. آقای اسکویی افزود:در حال حاضر بحث مدیریت مصرف به خاطر اهمیت آن که تغییر رفتار مصرفی مردم است،کاری بسیار پیچیده و علمی است که باید از کارشناسان‌ جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی کمک گرفت."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.