Skip to main content
فهرست مقالات

در مدیریت مشتری محور، مشتری در رأس هرم سازمانی قرار دارد

سخنران:

(2 صفحه - از 18 تا 19)

کلید واژه های ماشینی : مدیریت مشتری محور، مشتری، ارتباطات، مدیر، بانک، روابط‌عمومی، رأس هرم سازمانی، مشتری در رأس هرم، مدیر عالم بانک ملی ایران، دکتر سیف

خلاصه ماشینی: "آقای دکتر سیف پیرامون‌ نقش روابط عمومی در سیستم بانکی‌ مطالبی ایراد کردند که مشروح‌ سخنرانی ایشان را جهت استفادهء خوانندگان عزیز می‌آوریم: آقای دکتر سیف گفت:ارتباط شرط حیات است و ادامه زندگی بدون برقراری‌ ارتباط عملی نیست. وی در راستای نقش و جایگاه روابط عمومی در سیستم بانکی اظهار داشت: ابتدا باید بدانیم که بانک یک بنگاه‌ اقتصادی-اجتماعی است. مدیر عامل بانک ملی ایران یکی از ویژگی‌های بانک را پراکندگی واحدها دانست و گفت:کل کارکنان بانک زیر یک‌ سقف نیستند،لذا جهت انسجام در فعالیت‌ها و هدف‌هایی که دنبال می‌کنند وجود ارتباطات بسیار نزدیک و جدی‌ بین اجزا با فاصله مکانی خیلی زیاد ضرورت دارد. آقای دکتر سیف یکی از وظایف‌ روابط عمومی بانک را ایجاد ارتباطات‌ مناسب بین شعب پراکنده در اقصا نقاط کشور دانست و گفت:از لحظه‌ای که‌ شخص از خیل عظیم مخاطبان منفک‌ شده،در گروه مشتریان بانک قرار می‌گیرد،مسوولیت سنگینی بر عهدهء ادارهء روابط عمومی و ارتباطات سازمان‌ گذاشته می‌شود و عملکرد آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که مشتری از اقدام خود پشیمان نشود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.