Skip to main content
فهرست مقالات

مطبوعات و روابط عمومی: (روابط عمومی از پاسخگویی تا جوابیه نویسی) نگاهی به مطبوعات

نویسنده:

(2 صفحه - از 30 تا 31)

کلید واژه های ماشینی : مطبوعات ،روابط‌عمومی ،جوابیه نویسی ،مطبوعات و روابط‌عمومی ،پاسخگو ،روابط‌عمومی از پاسخگویی ،سبب تنویر افکار عمومی نسبت ،سازمانهای ،جوابیه نویسی غلامرضا کیامهر پاسخگو ،عملکرد ،عملکرد سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ،نگاه روابط عمومی‌های پاسخگو ،روابط عمومی‌های ،کارشناسی ،مدیران ،روابط عمومی‌ها در سازمانهای مردم‌سالار ،سازمان‌های پاسخگو به روابط عمومی‌های ،پیشبرد اهداف روابط‌عمومی ،محتوای روابط عمومی‌های رنجور ،نویسندگان مطبوعات ،مردم ،روابط عمومی‌ها جوابیه ،روابط عمومی‌های سازمانهای دولتی ،وظایف ،جامعه نسبت به عملکرد سازمان‌ها ،سازمان متبوع ،افکار عمومی ،اهداف روابط‌عمومی نقش مؤثری ،به مطبوعات ،پاسخگویی سازمان متبوع

خلاصه ماشینی:

"اما در سلسله مراتب این وظایف جوابیه نویسی‌ آخرین تیر در ترکش روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود و باید تنها هنگامی مورد استفاده قرار گیرد که کسانی عمدا و به خاطر اغراض شخصی و یا از روی جهل و بی‌اطلاعی اتهامی بین و آشکار را که جنبه حیثیتی دارد،به تمامیت یا بخشی از یک‌ گزافه نیست اگر گفته شود بسیاری از نارضایتی‌ها و سوءتفاهم‌هایی که در سطح جامعه نسبت به عملکرد سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی متولی تأمین کالا و خدمات اساسی مورد نیاز مردم وجود دارد و سبب سلب‌ اعتماد عمومی نسبت به عملکرد آن‌ها شده است،ریشه‌ در ضعف شدید عملکرد روابط عمومی‌های این‌ سازمان‌ها و بنگاه‌ها دارد و تا زمانی که مدیریت اجرایی‌ کشور با یک عزم جدی و خلل ناپذیر موجبت خانه‌تکانی‌ اساسی در شکل و محتوای روابط عمومی‌های رنجور و ناتوان را فراهم نسازد،بر دامنه این نارضاییها و سوء تفاهم‌ها هر روز افزوده خواهد شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.