Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی مهندسی و مدیریت ارتباط، رضایتمندانه و پایدار است

(4 صفحه - از 32 تا 35)

کلید واژه های ماشینی : مدیران ،روابط‌عمومی مهندسی و مدیریت ارتباط ،روابط‌عمومی ،مدیریت ،بازار ،بازاریابی ،روابط عمومی ،ارتباط ،مشتری ،تخصص ،مخاطب ،مدیریت بازاریابی و روابط عمومی ،مدیران بازاریابی و مدیران روابط ،سازمان ،حرفه‌ای ،دکتر روستا ،مدیریت بازاریابی و روابط‌عمومی ،دکتر روستا ویژگی‌های مدیریتی ،مدیران روابط‌عمومی ،انجمن روابط‌عمومی ایران برگزرا ،ویژگی‌های مدیران روابط‌عمومی ،تحول ،انجمن روابط عمومی ایران ،گروه انجمن روابط عمومی ،کیفیت ،انسان‌های ،مدیریت بازاریابی ارتباطی ،لیوان ،ویژگی‌های تخصصی روابط‌عمومی ،تخصصی انجمن روابط

خلاصه ماشینی:

"اما امروز دریافتیم که بازرایاب و فروشنده و مردان روابط عمومی‌ باید انسان‌های هوشمند،دارای‌ ذکاوت زیاد،سریع‌النتقال، سریع‌العمل،محیط شناس،آشنا به زبان انگلیسی و کامپیوتر و زبان بین‌الملل باشند دکتر روستا فرآیند درک درست و عمل درست را نقطهء ارتباط روابط عمومی و بازرایابی دانست و گفت: بازاریابی،در نتیجهء نیاز نیازمند و رفع‌ نیاز به وجود می‌آید و یکی از کسانی که‌ در بازاریابی نقش مهمی دارد روابط عمومی است. دکتر روستا تنها راه نجات همهء سازمان‌ها در تمام زمینه‌های مدیریت‌ بازاریابی و روابط عمومی را تغییر و تحول دانست و گفت:این تغییر و تحول‌ باید مطابق با شرایط و مقتضیات روز هر جامعه باشد. تنها راه نجات همهء سازمان‌ها در تمام زمینه‌های مدیریت‌ بازاریابی و روابط عمومی‌ تغییر و تحول است و این تغییر و تحول باید مطابق با شرایط و مقتضیات روز هر جامعه باشد. اینکه یک روز توانایی‌ در سازمانی برای مدیریت روابط عمومی وجود داشته باشد کافی نیست،سازمان‌های و یا خود را کامل‌ نمی‌دانند و می‌کوشند در حال‌ تحول باشند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.