Skip to main content
فهرست مقالات

گزارش دومین همایش بررسی مسائل روابط عمومی ایران

گزارشگر:

(3 صفحه - از 49 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : همایش بررسی مسائل روابط‌عمومی ایران، روابط‌عمومی، همایش بررسی مسائل روابط عمومی، بررسی مسائل روابط عمومی ایران، تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد، روابط عمومی، روابط عمویم، مسجد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گزارش دومین همایش، همایش روابط‌عمومی، گسترش معنا و مفهوم روابط‌عمومی، فن، اطلاع‌رسانی، مدیران روابط عمومی، همت اداره‌کل تبلیغات وزارت فرهنگ، دانشجویان روابط عمومی برگزار، گسترش معنا و مفهوم روابط، مفهوم روابط عمومی، دانش، فن روابط عمومی در کشور، روابط‌عمومی در کشور، جایگاه روابط‌عمومی در کشورمان، برگزاری، نهایت معنا و مفهوم مشارکت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گسترش روابط‌عمومی در کشور، ارشاد اسلامی به معاونت روابط‌عمومی، آسیب‌شناسی روابط‌عمومی، مسجد جامعی وزیر فرهنگ

خلاصه ماشینی: "گزارش دومین همایش‌ بررسی مسائل‌ روابط عمومی ایران تهیه و تنظیم:منور چرتابی اصل‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:اعتمادسازی اولین قدم برای گسترش معنا و مفهوم‌ روابط عمومی و در نهایت معنا و مفهوم مشارکت است. ضمن تشکر از کلیه دست-اندرکاران،استادان،کارشناسان، متخصصان و مدیران روابط عمومی که با دقت‌نظر و علاقه‌ برگزارکنندگان این همایش را یاری داده و با حضور فعالشان در مباحث صبح و بعدازظهر این‌ گردهمایی،بار دیگر و از منظری‌ جدید گوشه‌هایی هر چند کوچک از ارزش و جایگاه این فن را مورد ارزیابی و نگرش قرار دادند،بیانیهء پایانی همایش به شرح زیر و با نگاه‌ و توجه ویژه به مواردی که‌ می‌تواند در ارتقاء هر چه بیشتر این‌ فن در امور اجرایی و مدیریتی‌ پرداخته و بر آن‌ها تأکید می‌ورزد: 1-ایجاد رشتهء مستقل روابط عمومی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.