Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: دولت، شورای اطلاع رسانی، سخنگو و روابط عمومی ها

نویسنده:

(1 صفحه - از 4 تا 4)

کلید واژه های ماشینی : شورای اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت، دولت، نام دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت، شورای اطلاع‌رسانی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات دولت در وزارت فرهنگ، شورای اطلاع‌رسانی و نهاد سخنگویی، سخن، اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت انتخاب، روابط عمومی‌ها و انتخاب روابط‌عمومی، نام دبیرخانه تبلیغات دولت، اطلاع‌رسانی و نهاد سخنگویی دولت، روابط عمومی‌ها، نهادهای مدنی روابط‌عمومی، اداره‌کل تبلیغات دولت، شورای اطلاع‌رسانی و مخنگوی دولت، سخنگو و روابط‌عمومی‌ها، هماهنگی و توانمندسازی روابط عمومی‌ها، دکتر مهاجرانی با نام دبیرخانه، سخنگو و روابط عمومی‌ها، تشکل‌های حکیم‌فرموده روابط عمومی‌ها، روابط عمومی‌ها و نهادهای مدنی، هماهنگی، شورای عالی تبلیغات دولت، روابط عمومی‌های دولتی، روابط عمومی‌ها و وظیفه توانمندسازی، دولت و دفتر سخنگوی دولت، ارشاد اسلامی عنوان

خلاصه ماشینی: "در نگاهی دیگر تعیین رئیس شورای اطلاع‌رسانی و مخنگوی دولت یک رویداد است که قبل از این نیز تا آنجا که نگارنده به خاطر دارد حداقل 4 بار دیگر هم‌ صورت وقوع یاقته است و هرگز به یک تغییر اساسی‌ منجر نشده است،یکی در دولت شهید رجایی که آقای‌ مهندس بهزاد نبوی مسئولیت سخنگویی دولت را یافت، دیگری در دولت مهندس موسوی که نهادی به نام‌ شورای عالی تبلیغات دولت تعریف شد و بدون آنکه‌ این شورا شکل پیدا کند دبیرخانه عریض و طویلی با نام دبیرخانه تبلیغات دولت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوجود آمد که زنده‌یادان حجت الاسلام‌ نوروزی و محمد ملازم از جمله مدیران کل این‌ دبیرخانه بودند و سومی هم در دولت آقای هاشمی‌ رفسنجانی روی داد که آقای دکتر حسن حبیبی به‌ عنوان سخنگوی دولت انتخاب شد و چند صباحی علاوه‌ بر سمت معاونت اول به سخنگویی نیز اشتغال داشت و بالاخره پس از چند چالش نه‌چندان سنگین اجتماعی‌ برای همیشه بدون هیچ توضیحی از سخن افتاد و سرانجام در دولت اول آقای خاتمی،آقای دکتر عطاء الله‌ مهاجرانی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی،علاوه بر سمت وزارت به عنوان رئیس شورای اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت انتخاب شد که ایجاد اداراتی جدید تنها ثمره‌ای است که از آن دوران بر جای مانده است، اداره کل تبلیغات دولت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان خود را عوض کرد و به اداره کل تبلیغات‌ تبدیل شد،هماهنگی با روابط عمومی‌ها و وظیفه‌ توانمندسازی و هماهنگ نمودن مجموعه روابط عمومی‌ها در امور مربوط به دولت و رابطه دولت با جامعه ساز و کار جدیدی پیدا کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.