Skip to main content
فهرست مقالات

اخبار

(15 صفحه - از 9 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، عمومی‌های، روابط عمومی‌های برتر صنعت برق، خبر، صنعت برق، مدیر، انجمن روابط‌عمومی ایران، روابط عمومی‌های، سازمان، رؤسای روابط عمومی‌های تامین اجتماعی

خلاصه ماشینی:

"هیات داوران در آغاز،برای ارزیابی هر بخش‌ معیارها و شاخصهای خاصی را تدوین کردند که (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) اصول کلی آن چنین است: -رعایت اصول و ارزشهای حاکم بر جامعه و رعایت مصالح نظام و کشور -انطباق فعالیتها با اهداف سازمان‌ -بهره‌وری از فناوریهای پیشرفته و نیروی انسانی کارآمد -اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به‌موقع و تلاش در ایجاد حسن تفاهم و قبولی عامه‌ با استفاده از قواعد و اصول علوم‌ اجتماعی و نفوذ افکار عمومی از طریق‌ کار و عمل قابل قبول و جلب اعتماد پشتیبانی و حسن‌نیت مردم نسبت به‌ سازمان در پیاده کردن طرحهای اجرایی‌ -تلاش در ایجاد ارتباطی مناسب بین‌ کارکنان و مدیران و استحکام پیوندهای‌ روحی و معنوی بین کارکنان سازمان‌ -رعایت اصول صرفه‌جویی و کیفیت و تنوع در کارها -بهره‌گیری از روشهای اجرایی مناسب‌ -تلاش در آموزش و به‌روز نگهداشتن‌ کارکنان و آموزش مردم و آشنایی آنان‌ با نحوه مصرف بهینه برق‌ -تبعیض قائل‌نشدن و تفاوت نگذاشتن‌ بین مردم،گروهها و آنان که به نحوی با سازمان در ارتباطند -وجود خلاقیت و برجستگی در تمام‌ زمینه‌های کاری هیات داوران با توجه به این دیدگاهها برای هریک‌ از بخش معیارهای ویژه‌ای تهیه و تنظیم و کار بررسی و ارزیابی را آغاز کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.