Skip to main content
فهرست مقالات

عمده ترین شیوه های دریافت انتقادات و پیشنهادات

نویسنده:

(2 صفحه - از 41 تا 42)

کلید واژه های ماشینی : شیوه‌های دریافت انتقادات و پیشنهادات، کارکنان، مخاطبان، سازمان، روابط‌عمومی، نظام پیشنهادات، روابط‌عمومی موظف، پیام، ارتباط مردمی رئیس سازمان، روابط‌عمومی ارسال

خلاصه ماشینی:

"روابطعمومی‌ها نیز در راستای اهداف‌ والای سازمانها بویژه جلب رضایت بیش‌ از پیش مخاطبان اقدام به جمع‌آوری نقطه‌ نظرات و دریافت انتقادات و پیشنهادات‌ آنان به شیوه‌های گوناگون از جمله پست‌ جواب قبول،نامه،صندوق‌صوتی ارتباط مردمی مدیر سازمان،جراید،پرسشنامه، مصاحبه،پیام تلفنی،حضوری،رادیو و تلویزیون می‌نماید و پس از بررسی و ارجاع به واحدهای ذیربط جهت رسیدگی، در اصرع وقت پاسخ آن را تهیه و به شاکی‌ منعکس می‌نماید. 4-جراید شکایات و گزارشات مردمی که در جراید درج می‌شود پس از انتقال بر روی فرم‌ مخصوص به واحد ذیربط ارسال می‌شود تا رسیدگی لازم از جهت تهیه پاسخ انجام گیرد و پس از دریافت جواب از واحد مورد نظر جهت‌ روشن شدن اذهان عمومی به جریده مربوطه‌ منعکس می‌گردد. نظرسنجی رسانه‌ای یکی دیگر از نمونه نظرسنجی‌ هاست به این شیوه که سؤالاتی طرح و در نشریات‌ به چاپ می‌رسد این گونه سؤالات عموما به شکل‌ مسابقه انجام می‌شود و درواقع شناخت و اطلاعات‌ عمومی درباره موضوع سنجش می‌شود مثلا سازمان می‌تواند آرم خود را چاپ و درخواست نماید کسانی که آرم را می‌شناسنددر مسابقه شرکت‌ نمایند ممکن است چند سؤال دیگر هم به موضوع‌ افزوده شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.