Skip to main content
فهرست مقالات

عمده ترین شیوه های دریافت انتقادات و پیشنهادات

نویسنده:

(2 صفحه - از 41 تا 42)

کلید واژه های ماشینی : شیوه‌های دریافت انتقادات و پیشنهادات، به‌صفحه تصویرمراجعه، کارکنان، مخاطبان، سازمان، روابط‌عمومی، نظام پیشنهادات، روابط‌عمومی موظف، پیام، ارتباط مردمی رئیس سازمان، روابط‌عمومی ارسال، ارسال، پرسشنامه، شیوه‌های دریافت نظرات و پیشنهادات، نظرات، طرح، طرح مشکل و ارائه راه‌حل، مشکلات، پاسخگویی، نظام پیشنهادات گروهی کارکنان، نظام پیشنهادات فردی کارکنان، واحد، رئیس سازمان، روابط‌عمومی موظف به ارجاع طرح، واحدهای ذیربط، واحد ذیربط ارسال، واحدهای ذیربط جهت، رؤسای سازمانهای تابعه درخواست، ارتباطات مردمی، واحد ارتباط مردمی بررسی

خلاصه ماشینی: "روابطعمومی‌ها نیز در راستای اهداف‌ والای سازمانها بویژه جلب رضایت بیش‌ از پیش مخاطبان اقدام به جمع‌آوری نقطه‌ نظرات و دریافت انتقادات و پیشنهادات‌ آنان به شیوه‌های گوناگون از جمله پست‌ جواب قبول،نامه،صندوق‌صوتی ارتباط مردمی مدیر سازمان،جراید،پرسشنامه، مصاحبه،پیام تلفنی،حضوری،رادیو و تلویزیون می‌نماید و پس از بررسی و ارجاع به واحدهای ذیربط جهت رسیدگی، در اصرع وقت پاسخ آن را تهیه و به شاکی‌ منعکس می‌نماید. 4-جراید شکایات و گزارشات مردمی که در جراید درج می‌شود پس از انتقال بر روی فرم‌ مخصوص به واحد ذیربط ارسال می‌شود تا رسیدگی لازم از جهت تهیه پاسخ انجام گیرد و پس از دریافت جواب از واحد مورد نظر جهت‌ روشن شدن اذهان عمومی به جریده مربوطه‌ منعکس می‌گردد. نظرسنجی رسانه‌ای یکی دیگر از نمونه نظرسنجی‌ هاست به این شیوه که سؤالاتی طرح و در نشریات‌ به چاپ می‌رسد این گونه سؤالات عموما به شکل‌ مسابقه انجام می‌شود و درواقع شناخت و اطلاعات‌ عمومی درباره موضوع سنجش می‌شود مثلا سازمان می‌تواند آرم خود را چاپ و درخواست نماید کسانی که آرم را می‌شناسنددر مسابقه شرکت‌ نمایند ممکن است چند سؤال دیگر هم به موضوع‌ افزوده شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.