Skip to main content
فهرست مقالات

تبلیغات در اینترنت (فصل سوم) مدلهای تبلیغات لحظه ای، نوار آگهی ها (banners) دکمه های آگهی (buttans)

نویسنده:

(8 صفحه - از 44 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، آگهی، تبلیغات، وب، کاربر، اینترنت، پایگاه وب، آگهی‌ها، نوار آگهی‌ها، کامپیوتر

خلاصه ماشینی:

"مدلهایی که از نامه‌های الکترونیکی‌ برای تبلیغات استفاده می‌کنند عبارتند از: :Ad-supported Emil در این روش ناشر تبلیغات با اختصاص آدرس پست‌ الکترونیکی رایگان و ابزار مورد نیاز برای ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیکی نظر کاربران را به پایگاه‌ خود جلب می‌نماید و از این طریق در زمان نمایش‌ نامه‌های دریافتی و یا ارسال نامه‌ها تبلیغات خود را به‌ استفاده کنندگان عرضه می‌نماید همچنین با جمع‌آوری اطلاعات استفاده‌کنندگان و ارائه آنها به‌ مشتریان خود(یعنی تبلیغ‌کنندگان)از طریق‌ بانکهای اطلاعاتی به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد تا برای گروه‌های خاصی از کاربران تبلیغات خود را ارسال نماید. در سال 1994 زمانی که Paul Grand از شرکت Net Count برای اولین بار کار با استودیو از (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) او خواسته بود به این سؤال پاسخ دهد که اگر یک پایگاه وب در یک نقطه دور از دسترس قرار داشته باشد آیا او می‌تواند با استفاده از ابزار سنجش تتحت وب میزان ترافیک آن و در نتیجه‌ میزان علاقه مخاطبین به پایگاه را مشخص نماید تا از طریق آن بتوانند میزان فروش را تحت تاءثیر یک آگهی مشخص نمایند. اگر یک ناشر شماره شناسائی کاربر خود را از طریق Cookie بازخوانی نماید و آن‌ را در پایگاه داده جستجو کند و اگر مشخص شود که کاربر مورد نظر برای سومین بار به‌ پایگاه ناشر مراجعه نموده است آنگاه ممکن است برای این کاربر یک آگهی از تبلیغات‌ اتومبیل را ارسال نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.