Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی، رسانه ها و چالش های متقابل

نویسنده:

(3 صفحه - از 52 تا 54)

کلید واژه های ماشینی : رسانه‌ها، روابط‌عمومی، ارتباطات، کارشناسان، کشور مدیرکل روابط‌عمومی سازمان، عصر ارتباطات، نقد، توسعه، کارشناسی و کارشناسان ادارات روابط‌عمومی، سازمان بهزیستی کشور مدیرکل روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی:

"«روابطعمومی، رسانه او و چالشهای متقابل» (به‌صفحه تصویرمراجعه شود) علیرضا امیرپور کارشناس ارشد معارف اسلامی،حقوق‌ جزا و جرم‌شناسی و تحصیلات حوزوی‌ تا پایه سطح اهم سوابق اجرایی:مشاور فرهنگی و مطبوعات رئیس‌ سازمان بهزیستی کشور مدیرکل روابطعمومی سازمان بهزیستی‌ کشور(چهار سال) عضو هیات مدیره و سرپرست جمعیت‌ خیریه دوستداران بهزیستی‌ مشاور معاونت فرهنگی،اجتماعی سازمان‌ تامیمن اجتماعی‌ عضو هیات مدیره مؤسسه فرهنگی، ارتباطی آتیه‌ عضو انجمن روابطعمومی ایران‌ مدیر کل روابطعمومی و امور بین المللی‌ سازمان تامین اجتماعی‌ اهمیت تعریف تا آنجایی است که‌ جوامع متکی به تعریف صریح و روشن،در روند توسعه،پیوسته گامی‌ فراتر و پیش‌تر از سایر جوامع‌ نهاده‌اند و امروزه نتایج عملی این‌ گامها را در فاصلهء وحشتناک میان‌ کشورهای توسعه‌یافته و عقب‌مانده‌ می‌توان به وضوح مشاهده کرد. اما چون بحث ما مربوط به رسانه‌ها و نهاد روابط عمومی است،باید اظهار داشت بعد از سالیان طولانی‌ که از پیدایش این دو مقوله می‌گذرد هنوز هم تعریف‌ مشخص،جامع،نافع و شفافی از رسانه‌ها،همچنین‌ روابطعمومی‌ها بعمل نیامده است. نقد بخاطر ماهیت خود که همان شفاف‌سازی و کشف نقاط تیره و روشن و قوت و ضعف است نیازمند منتقدانی خبره‌ است که توان این کشف را داشته باشند و نباید از نظر دور داشت که یک نقد صحیح و علمی از سوی کسی صورت‌ می‌گیرد که علاوه بر اطلاعات مربوط به مقولهء مورد نقد دیدگاهی ژرف و شامه‌ای قوی در دریافت و غربال مسائل‌ مورد نقد را دارا باشد بدین لحاظ باید فرهنگ انتقاد و نقدپذیری را اصلاح و بازنگری کنیم چرا که جامعه عاری از نقد جامعه ای ایستا و غیرپویا و بدون تحلیل است که‌ سرانجام به ورطهء رکود و اضمحلال درخواهد غلطید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.