Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی و رسانه (مطبوعات و ...)

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : مطبوعات، اطلاعات، روابط‌عمومی، ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه‌ها، اطلاعات محیط زندگی و افکار، ارتباطات انجمن روابط‌عمومی ایران انسان، به‌صفحه تصویرمراجعه، انجمن روابط‌عمومی ایران انسان عصر، روابط‌عمومی ایران انسان عصر حاضر

خلاصه ماشینی: "میل و رغبتی که میلیون‌ها نفر انسان در هر لحظه از زمان با باز کردن رادیو، تلویزیون و یا به دست گرفتن روزنامه‌ها،برای خواندن یا شنیدن و یا دیدن‌ جریان رویدادها و دگرگونی‌های محیط زندگی خویش و یا محیط زندگی‌ دیگران نشان می‌دهند خود بهترین معرف وظیفه آگاه کننده وسایل ارتباطی و نقش حساس آنها در ایجاد همبستگی ملی و بین‌المللی است و باز این روابط عمومی است که می‌تواند بر حسب‌ وظیفه با داشتن برنامه مناسب‌ و دقت در برنامه‌ریزی و مشاور مدیریتی و به ویژه افکار سنجی‌ و سنجش افکار عمومی نقش‌ برجسته‌ای داشته باشد و با تشکیل‌ بانک اطلاعاتی و اخذ جدیدترین‌ اطلاعات به عنوان عاملی‌ تاثیر گذار به ویژه در جریان‌ حرکت وسایل ارتباط جمعی در توسعه اجتماعی و اقتصادی‌ جوامع،خصوصا در کشورهای‌ در حال توسعه وظایف بسیار حساسی را عهده‌دار شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.