Skip to main content
فهرست مقالات

تفاهم با مخاطب در روابط عمومی

نویسنده:

(1 صفحه - از 7 تا 7)

کلید واژه های ماشینی : تفاهم، اهداف و مخاطبین پیام‌های روابط‌عمومی، مخاطب در روابط‌عمومی، تفاهم با مخاطب، فنون، امور فعالیت مجموعهء روابط‌عمومی، مسؤول روابط‌عمومی مهارت انسانی، پیام‌ها، مهارت، مهارت فنی مدیر

خلاصه ماشینی: "با این مقدمهء بسیار کلی،اینک‌ که انتشار این شمارهء مجله با هفتهء دولت مقارن گشته است،توجه‌ نهاد سخنگوی دولت و مسؤولان و متصدیان روابط عمومی به ویژه‌ در حوزهء دولت را به مهمترین شاخصهء فعالیت روابط عمومی که‌ تفاهم است،جلب می‌کنیم و نگرانی خود را از جریان پر شتاب‌ سوء تفاهم بین دستگاه‌های دولتی و مردم ابراز می‌داریم. به عنوان مثال در همین بحث مربوط به تفاهم که مورد اشاره و تأکید ماست،عدم توجه به مؤلفه‌های تفاهم از مهمترین علل بروز این پدیده است و محوری‌ترین مؤلفه‌های تفاهم سه نکته است: 1-تفاهم در امور کلی در حوزهء فعالیت فلاسفه است و در فعالیت‌های‌ اجتماعی باید تفاهم در جزئیات را مورد توجه قرار داد-در ظرف‌ جامعه تفاهم در کلیات همیشه وجود دارد-بنابراین فعالیت‌های‌ روابط عمومی که تنها به کلیات می‌پردازد در مسیر تفاهم کاربرد ندارد. اگر قرار است فعالیتی در روابط عمومی به تفاهم در اموری‌ منحصر بین سازمان و مخاطبین کمک کند باید آثار این تفاهم در گفتار،کردار و رفتار و اندیشهء طرفین به صورت عینی و ملموس‌ قابل مشاهده و اندازه‌گیری باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.