Skip to main content
فهرست مقالات

مقاله نویسی در روابط عمومی

نویسنده:

(2 صفحه - از 29 تا 30)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی ،مقاله‌نویسی در روابط‌عمومی ،مقاله ،غزل ،هدیه ،مقاله‌های چاپ‌شده در حوزهء روابط‌عمومی ،کتاب ،خواندن ،مقالات تخصصی در حوزهء روابط‌عمومی ،مقالات فاقد ویژگی نوآوری ،مقالات ارائه‌شده در نشریات روابط‌عمومی ،قسمت نتیجه‌گیری ،سازمانها ،مقاله در روابط‌عمومی ،خواننده ،تنظیم ،کتابهای مشهور برخورد تمدنها اثر ،ارائهء مباحث کسل‌کننده ،طبقاتی ،قسمتی با بخش روابط‌عمومی ،واحد انتشارات ،ایران ،قسمت مقدمه نویسنده ،مقدمه و نتیجه‌گیری ،ارزش ،کتاب اقتصاد سیاسی ایران ،قسمتهای حیاتی نشریه ،نظریه ،نشریهء مطالعات مربوط به ایران ،نشریات تخصصی چاپ

خلاصه ماشینی:

"به عبارت دیگر فلسفه اصلی مقاله نویسی ارائهء دیدگاههای جدیدی است‌ که برای جلوگیری از کهنه شدن و یا به این دلیل که هنوز تکمیل نشده تا به صورت کتاب به دست خوانندگان برسد به شکل مقاله در نشریات تخصصی چاپ می‌شود. » متأسفانه برخی مقالات ارائه شده در نشریات روابط عمومی برعکس این روند را طی می‌کنند بدین معنا که‌ نویسندگان محترم ابتدا کتابی را نوشته یا ترجمه می‌کنند و بعد سالهای سال از آن کتاب و چند کتاب دیگر مقاله تهیه‌ می‌کنند. با نگاهی به مقاله‌های چاپ شده در حوزهء روابط عمومی خواهیم دید اکثر مقالات فاقد ویژگی نوآوری بوده‌ و بیشتر آنها چیزی جز تکرار مکررات و ارائهء مباحث کسل‌ کننده نیستند. بانگاهی به مقاله‌های چاپ شده‌ در حوزهء روابط عمومی خواهیم دید اکثر مقالات فاقد ویژگی نوآوری‌ بوده و بیشتر آنها چیزی جز تکرار مکررات و ارائهء مباحث کسل کننده‌ نیستند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.