Skip to main content
فهرست مقالات

زمان عامل مؤثر در تبلیغات

نویسنده:

(2 صفحه - از 68 تا 69)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغات ،پیام ،مخاطبان ،رسانه ،خواننده ،بیننده ،مخاطبان آگهی بیشترین ،هزینه مشخصه اصلی پیام بازرگانی ،کشورهایی هزینه سرانه تبلیغات بازرگانی ،مدیران ،هزینه ،پیام بازرگانی ،تولید ،زمان عامل مؤثر در تبلیغات ،فروش ،وسیله ارتباطی دریافت خواننده ،رقابت ،انتخاب ،هدف اصلی مدیران بازرگانی ،تبلیغات کالا و خدمات ،حق انتخاب ،تصویر و نوشتار ثابت ،ابزار ،مصرف‌کنندگان ،وسیله ،تبلیغات حق انتخاب ،دریافت خواننده از پیام ،استفاده ،بیشترین تعداد مخاطبان ،بیشترین تعداد پیام

خلاصه ماشینی:

"امروزه تولید کنندگان کالا و خدمات در مقایسه با دو سال پیش، حق انتخاب بیشتری در زمینهء نحوهء ارتباط با مصرف‌کنندگان بالقوه دارند، و به این حقیقت که یکی از بهترین‌ تعریف‌ها برای تبلیغات عبارت از«حق‌ انتخاب»است،توجه بیشتری نشان‌ می‌دهند. برای پخش آگهی‌ با توجه به محدودیت‌های مختلف از قبیل بودجه و زمان و غیره، انتخاب رسانه‌ای که تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد مستلزم دقت‌ و اعمال ظرافت‌های خاصی است. اما در همین حال مطبوعات و نشریات به ویژه مجلات خاص که دارای مخاطبان ویژه‌ای هستند نیز تأثیرات فوق‌العاده به واسطه ارتباطی در حد تصویر و نوشتار و در فضای ثابت خود،غالبا خواننده را مخاطب مستقیم در نظر می‌گیرند. با توجه به شرحی که بیان شد عقیده عمومی بر این است که‌ هزینه تبلیغاتی هرچند هم زیاد باشد،نمی‌تواند مشتریان را تحت‌ تأثیر قرار بدهد،مگر اینکه کالا یا خدمات مورد تبلیغ با کیفیت‌ خوب و با قیمت مناسب عرضه شود،زیرا بهترین تبلیغ،کیفیت‌ مناسب است اما بدون تردید،کیفیت خوب و قیمت مناسب باید به شیوه‌ای صحیح،به آگاهی مشتریان احتمالی برسد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.