Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: طرح تکریم و روابط عمومی

نویسنده:

(1 صفحه - از 2 تا 2)

کلید واژه های ماشینی : طرح تکریم و روابط‌عمومی، سرمقاله، طرح تکریم ارباب‌رجوع، دولت، مدیران، مردم، اجرای طرح تکریم، بخشنامه، طرح ماهیتا در افکار عمومی، زاویه روابط‌عمومی دستگاهها، سازمان، حضور روابط‌عمومی در خاکریز، دفاع، حرفه‌ای، مهندسی افکار عمومی، افکار عمومی اثر گذار، حرفه روابط‌عمومی، مدیر روابط‌عمومی، آگاهی روابط‌عمومی، مهندسی تفاهم و مهندسی افکار، افکار عمومی و بازسازی، دوایر، دولت پاسخگو، قانونی، روابط عمومی‌ها، خواسته‌هایی، سازمانها و وزارتخانه‌های دولتی، سخن، اقتدار و تقویت روابط‌عمومی، ارتباط صحیح روابط‌عمومی

خلاصه ماشینی: "یکی از مدیران با سابقه و علاقمند به حرفه روابط عمومی،نزد نگارنده‌ درد دل می‌کرد که در ایام اجرای طرح تکریم طی نامه‌ای از واحدها و دوایر مختلف سازمان خود،خواسته است که هر دستورالعمل و بخشنامه و آیین‌ نامه‌ای که صادر می‌کنند،نسخه‌ای را برای آگاهی روابط عمومی از چگونگی آن و آگاه کردن مردم از تغییر و تاثیری که این اقدامات در امور آنها بر جای خواهد گذاشت،به روابط عمومی در اسرع وقت ارسال دارند. 2-روابط عمومی‌هایی که با حفظ شان حرفه‌ای و با اقتدار کافی به این‌ طرح مردمی و مفید گام می‌گذارند،خود را تجهیز کنند برای دفاع از حقوق‌ قانونی مردم و تلاش کنند برای تعبیه مجاری مترقی و به رسمیت شناخته‌ شده در قانون و ایجاد اعتماد در مردم مبنی بر اجرای بدون تبعیض قانون و انتقال-موارد ضعف طرح با تحلیل کارشناسی به مسوولان با هدف اصلاح‌ و تغییر طرح در راستای تکامل آن،آگاه باشند که فرو غلطیدن در دفاع از خواسته‌های کلیشه‌ای،مهم و ساخته ازهان راهگشای ارتباط صحیح‌ روابط عمومی نهواهد بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.