Skip to main content
فهرست مقالات

سرمقاله: طرح تکریم و روابط عمومی

نویسنده:

(1 صفحه - از 2 تا 2)

کلید واژه های ماشینی : طرح تکریم و روابط‌عمومی، سرمقاله، طرح تکریم ارباب‌رجوع، دولت، مدیران، مردم، اجرای طرح تکریم، بخشنامه، طرح ماهیتا در افکار عمومی، زاویه روابط‌عمومی دستگاهها

خلاصه ماشینی:

"یکی از مدیران با سابقه و علاقمند به حرفه روابط عمومی،نزد نگارنده‌ درد دل می‌کرد که در ایام اجرای طرح تکریم طی نامه‌ای از واحدها و دوایر مختلف سازمان خود،خواسته است که هر دستورالعمل و بخشنامه و آیین‌ نامه‌ای که صادر می‌کنند،نسخه‌ای را برای آگاهی روابط عمومی از چگونگی آن و آگاه کردن مردم از تغییر و تاثیری که این اقدامات در امور آنها بر جای خواهد گذاشت،به روابط عمومی در اسرع وقت ارسال دارند. 2-روابط عمومی‌هایی که با حفظ شان حرفه‌ای و با اقتدار کافی به این‌ طرح مردمی و مفید گام می‌گذارند،خود را تجهیز کنند برای دفاع از حقوق‌ قانونی مردم و تلاش کنند برای تعبیه مجاری مترقی و به رسمیت شناخته‌ شده در قانون و ایجاد اعتماد در مردم مبنی بر اجرای بدون تبعیض قانون و انتقال-موارد ضعف طرح با تحلیل کارشناسی به مسوولان با هدف اصلاح‌ و تغییر طرح در راستای تکامل آن،آگاه باشند که فرو غلطیدن در دفاع از خواسته‌های کلیشه‌ای،مهم و ساخته ازهان راهگشای ارتباط صحیح‌ روابط عمومی نهواهد بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.