Skip to main content
فهرست مقالات

روابط عمومی ها و شرایط جدید جامعه

نویسنده:

(1 صفحه - از 2 تا 2)

کلید واژه های ماشینی : روابط‌عمومی، کسب تفاهم به گسترش اعتماد، روابط عمومی‌ها، گسترش اعتماد به رابطه حسنه، شرایط جدید جامعه، روابط عمومی‌ها نقش سخنگوی سازمان، روابط عمومی‌ها و شرایط جدید، فعالیت روابط عمومی‌ها، شرایط فعالیت روابط عمومی‌ها، سازمان

خلاصه ماشینی: "اما بعد،روابط عمومی‌ها باید بدانند که دنیای کنونی در یک شرایط کاملا جدید و حساس در ارتباطات،متفاوت با گذشته‌ به سر می‌برند،مبنای نگاه،تصمیم‌گیری و کار روابط عمومی‌ها را دچار تغییر یا دگرگونی با شتاب فزاینده می‌کند(و نه‌ اهداف نهایی و فلسفه وجود او را)،و باید آن عناصری که چشم اندازهای نو را مطرح می‌کنند،بشناسند،از جمله: -در عصر شتابندگی تاریخ،فرصتها کوتاه است و باری بسیاری از تصمیم گیری‌های حیاتی زمانی اندک وجود دارد، اطلاعی که باید امروز برسد،اگر به فردا انجامید دیر است،ابلاغ اطلاع دیر هنگام به تفاهم،اعتماد و رابطه حسنه کمک‌ نخواهد کرد،به همین دلیل است که توصیه شده و می‌شود که روابط عمومی‌ها نقش سخنگوی سازمان را بر عهده گیرند، زیرا مثلا در شرایط یک دهه یا دو دهه گذشته جامعه ما این امکان وجود داشت که انعکاس یا انتقال اطلاعی را با مصاحبه مقامی‌ از سازمان انجام دهیم و فرصت یک یا چند هفته برای هماهنگی و انجام مصاحبه را داشتیم،اما در شرایط فعلی جهان و جامعه خودمان‌ چنین فرصتی در دست نیست و هر کس در محدوده فعالیت‌های روابط عمومی سازمان خود مصادیقی بین از امر در دست دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.